نماد آخرین خبر

گاریدو: تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن یک نتیجه منفی است

منبع
فارس
بروزرسانی
گاریدو: تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن یک نتیجه منفی است

فارس/خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: از تمام هواداران میلیونی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. افراد زیادی در استادیوم بودند و انتظار برد داشتند.

وی افزود: هیچکدام از اعضای تیم از این نتیجه راضی نیستند. این یک نتیجه منفی است. تیم مقابل هم خوب بازی کرد. باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم برنده شویم. در بازی امروز بسیاری از کارها رادرست انجام ندادیم. روی گلی که خوردیم اگرچه باید برای حریف ارزش قائل باشیم اما ما باید در این صحنه‌ها بهتر باشیم. در مقابل حرکاتی که حریف انجام داد باید با استقامت بیشتری کار می‌کردیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: وقتی در اولین حرکت بازی گل می‌خوریم، باید بیشتر تمرکز داشته باشیم و حواسمان را جمع کنیم. بعد از چند دقیقه باز هم همان حرکت تکرار شد. البته تیم ما در نیمه اول موقعیت گل‌های زیادی ایجاد کرد. بعد از دقایق اولیه بازی مطمئنا کنترل بیشتری داشتیم. فوتبال بازی کردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم ولی یک گل زدیم.

وی تصریح کرد: با نتیجه مساوی به رختکن رفتیم و این تفکر را داشتیم که می‌توانیم برنده شویم. مطمئنا در نیمه دوم در یک سری مسائل مانند بیشتر فوتبال بازی کردن و بیشتر موقعیت ساختن، کمبود داشتیم. یک موقعیت گل هم داشتیم ولی باید بیشتر موقعیت گل ایجاد کنیم. خیلی ناراحتم. از تعویض‌هایی که انجام دادیم خوشحال نیستم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره