نماد آخرین خبر

زارع: دلیل تحول ملوان بازیکنان تیم هستند

منبع
فارس
بروزرسانی
زارع: دلیل تحول ملوان بازیکنان تیم هستند

فارس/سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: تحولی در بازیکنان و کل مجموعه رخ داده است.

 مازیار زارع در نشست خبری پس از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: من فکر می‌کنم که ملوان در این بازی کاملاً مستحق برد بود موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی متاسفانه به گل ننشست امیدوارم این روند را ادامه دهیم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

زارع در پاسخ به سوال  یکی از خبرنگاران در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که پس از یک هفته ملوان دچار تحول و هجومی شد گفت : من فکر می‌کنم بزرگترین دلیلش تحولی است که در بازیکنان و کل مجموعه رخ داده است و در راس آن هم نورافکن که یک بازیکن ملی پوش است من به نمایندگی از امید اسم می‌برم. بازیکنان دیگر هم تلاش کردند و این بازیکنان علاقه دارند به پیشرفت و واقعاً دوست دارند یاد بگیرند.

سرمربی ملوان با اشاره به وضعیت بدنی تیم، افزد: واقعا نیاز به یک تعطیلات داریم. بازیکنان از نظر بدنی باید شرایط بهتری را پیدا کنند. با بازیکنان صحبت کردیم و مطمئناً این طرز تفکر گروهی بوده، به هر حال تلاش بازیکنان بوده و من کار خاصی نکردم. بازیکنان می‌خواستند این اتفاق بیفتد. امروز صبح در جلسه‌ای که با بازیکنان داشتیم به آن‌ها گفتم از چهره‌ شما مشخص است چه اتفاقی در زمین خواهد افتاد.

زارع با اشاره به شرایط ایده آل بازیکنان، تصریح کرد: موقع رفتن به زمین از چهره‌ بازیکنان متوجه شدم، با اینکه از نظر بدنی تیم ما شرایط ایده آلی ندارد. از برد خیلی خوشحالم، ولی از این بیشتر خوشحالم که بازیکنان تیم تمام وجودشان را در بازی گذاشتند.

وی افزود: ما انزلی‌چی‌ها و من به عنوان مربی خیلی خوشحالیم. به این سبک بازی علاقه داریم و دوست داریم که بازیکنان تمام وجودشان را در زمین بگذارند. در جریان بازی می‌دیدم که بازیکنان دچار گرفتگی عضلات می‌شدند ولی بلند می‌شدند دوباره تکل می‌زدند. مطمئناً هر هفته به هفته بهتر خواهیم شد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

زارع نقش هواداران ملوان در این دیدار را بسیار با اهمیت دانست و گفت: واقعیت این است که از یک جایی به بعد فکر می‌کنم هواداران بودند که تیم را رو به جلو هل می‌دادند. از اول تشویق‌های پرشور همیشگی، از یک جایی که تیم عقب نشینی کرد هواداران از روی سکوها بازیکنان را رو با جلو تشویق کردند. از دقیقه ۷۰ به بعد فکر می‌کنم گرفتن این امتیاز علاوه‌ بر بازیکنان به تماشاگران هم مربوط است. خیلی تلاش کردند تا تیم بتواند این نتیجه را حفظ کند.

سرمربی ملوان درمورد امید نورافکن، اظهار داشت: تعهدی از امید نورافکن در زمین دیدم که خودم را توانستم راضی کنم امید می‌تواند کاپیتان تیم باشد. یک بازیکن حرفه‌ای که تعهد بسیار زیادی روی تمرینات دارد. خیلی هم از او راضی بودم اما به بازیکنان گفتم این ۳ امتیاز راضی کننده نیست. باید برای بازی بعدی تلاش کنیم. 

زارع درمورد بازیکن جوان تیمش ماهان صادقی، گفت: هیچ موقع یادم نمی‌رود که نوجوانان ملوان بود. من که تصمیم گرفتم که به بزرگسالان دعوتش کنم آنقدر سنش پایین بود که یک نفر او را به تمرینات بزرگسالان می‌آورد. در آن سال فرصت نشد به او بازی بدهیم چون همیشه در اردوی تیم ملی حضور داشت. سال گذشته چند بازی به او رسید و خوب کار کرد. امروز هم خوب بازی کرد ولی فکر می‌کنم این کفایت نمی‌کند. باید تلاشش را انجام بدهد چون پتانسیلش را دارد. امیدوارم در ادامه راه موفق باشد و به تیم کمک کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره