نماد آخرین خبر

هفت تغییر قطعی نسبت به اولین استقلال نکونام

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هفت تغییر قطعی نسبت به اولین استقلال نکونام

ورزش 3/استقلال در شرایطی امروز کار خود را در بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر آغاز کرده و به مصاف شمس آذر می رود که آبی پوشان نسبت به نخستین بازی خود در هفته اول فصل قبل، حداقل هفت تغییر را در ترکیب اصلی خواهند داشت.
نکونام در لیگ گذشته، تیمش را در شرایطی به مصاف صنعت نفت فرستاد که با توجه به گرمای آبادان، تصور می شد دیدار سختی در انتظار آبی ها باشد اما استقلال با نتیجه سه بر صفر از سد میزبان خود گذشت و شروع پرقدرتی را در هفته اول لیگ گذشته داشت.
اما استقلال برای بازی امروز و نسبت به هفته اول فصل قبل، شاهد حداقل هفت تغییر در ترکیب اصلی خود خواهد بود. سیدحسین حسینی که امروز در دروازه آبی ها حضور خواهد داشت و آرمین سهرابیان نیز در خط دفاعی به میدان می رود. احتمالا رضاوند و نیک نفس نیز در ترکیب اصلی خواهند بود و سایر بازیکنان دستخوش تغییرات قطعی خواهند شد.

با وجود اینکه محمدحسین مرادمند با استقلال قرارداد دارد، اما او جایی در لیست تیم ندارد. صالح حردانی راهی سپاهان شده و جعفر سلمانی نیز با پایان قراردادش، به العروبه امارات خواهد پیوست. ابوالفضل جلالی نیز مصدوم بوده و در دیدار امروز غایب است.
مهدی مهدی پور نیز با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و حداقل تا نیم فصل غایب است. کوین یامگا نیز بخاطر آسیب دیدگی چشمش، تا نیم فصل از ترکیب تیم به دور خواهد بود. ارسلان مطهری نیز از استقلال جدا شده است.

بدین ترتیب، نکونام در هفته نخست لیگ بیست و چهارم، با هفت تغییر نسبت به هفته اول لیگ قبل و اولین تجربه حضورش روی نیمکت استقلال، تیم را به میدان می فرستد. البته در صورت عدم حضور هر یک از بازیکنانی نظیر رضاوند، نیک نفس و سهرابیان در بازی، این تغییرات افزایش پیدا می کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره