نماد آخرین خبر

متن احساسی دقیقی در آستانه بازی با استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
متن احساسی دقیقی در آستانه بازی با استقلال

ورزش 3/سعید دقیقی بعد از کشمکش های فراوان به شمس‌آذر قزوین برگشت و به عنوان سرمربی کارش را از سر گرفت. این سرمربی جوان امروز باید تیمش را مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر به زمین بفرستدو در فاصله کوتاه تا بازی حساس با آبی‌پوشان متنی را خطاب به هواداران قزوینی منتشر کرد.
دقیقی با اشاره به رفت و برگشت خود به شمس‌آذر نوشته است: «فوتبال برای من آمیخته از عشق و احساس است و احتمالا به همین دلیل همه تصمیماتم چه آنها که درست بوده اند و چه آنها که اشتباه.... بیشتر در قاعده ی عشق و احساس گنجیده اند تا منطق و منفعت.»
او ادامه داد: «اگرچه قصد داشتم بعد از رخدادهای چند وقت اخیر، نه صحبتی داشته باشم و نه حضور در تیم دیگری  را تجربه کنم، اما واقعیت اینجاست که در زندگی من همیشه نه آرامش که گاهی بحران انگیزه کار و ورود بوده و حالا نگاه گذرایی به شهر و استان و خواسته های مردمانش کافیست که دوباره با عشق و احساس تصمیم بگیرم و دوباره قدم به سازه ی نوپایی به نام شمس آذر بگذارم که متاسفانه شرایط خوبی ندارد. و شاید این تقدیر ماست که تیمی که در شرایط  خوب و در جایگاه احترام با آن خداحافظی کردم حالا در شرایطی سخت منتظره سلام دوباره ماست.»

دقیقی در پایان افزود: «کار بسیار سخت و فرصت بسیار اندک است.... من با عشق و احساس بازگشتم و خواسته ام از شما هواداران این است که این تیم را با عشق و احساس حمایت کنید برای دوباره ساختن ...برای شکست بحران ها ...»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره