نماد آخرین خبر

همه انگلیس علیه سیتی؛ هشتاد امتیاز از آن‌ها کم کنید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
همه انگلیس علیه سیتی؛ هشتاد امتیاز از آن‌ها کم کنید!

ورزش 3/در نظرسنجی بتفیر و یوگوو از 2 هزار هوادار پرسیده شد که در صورت اثبات جرم منچسترسیتی در ۱۱۵ اتهام وارده به آن، چه مجازاتی باید برای این تیم در نظر گرفته شود. اتهامات توسط یک دادگاه انضباطی مستقل از ماه آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود حکم در سال ۲۰۲۵ صادر شود. قبلاً به این باشگاه هشدار داده شده بود که ممکن است با کسر تا ۸۰ امتیاز مواجه شود که تقریباً مطمئناً منجر به سقوط آنها به چمپیونشیپ خواهد شد.
در مجموع ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی معتقدند منچسترسیتی باید با کسر امتیاز مواجه شود، در حالی که ۴۵ درصد طرفدار جریمه نقدی هستند و ۴۱ درصد دیگر معتقدند که باید عناوین قهرمانی لیگ برتر منچسترسیتی پس گرفته شود. همچنین آرای برای اخراج از لیگ برتر (۳۹ درصد)، محرومیت از نقل و انتقالات (۳۷ درصد) وجود دارد، در حالی که تنها ۲ درصد معتقدند نباید هیچ مجازاتی اعمال شود.
طبیعتاً هواداران منچسترسیتی بیشترین طرفدار جریمه نقدی (۴۹ درصد) هستند، در حالی که ۳۷ درصد قبول دارند که کسر امتیاز مجازات مناسبی خواهد بود. پانزده درصد معتقدند که آنها سزاوار مجازات نیستند.
منچسترسیتی چهار عنوان قهرمانی متوالی لیگ برتر را کسب کرده است و برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود تلاش می‌کند که رکوردی قابل توجه خواهد بود. تیم پپ گواردیولا بسیار در لیگ برتر غالب بوده‌اند، شاید به همین دلیل است که اکثر هواداران رقیب معتقدند که باید به شدت مجازات شوند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره