نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بیرانوند در ترکیب اصلی تراکتور!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیرانوند در ترکیب اصلی تراکتور!

ورزش 3/در حالی که شایعاتی پیرامون خروج علیرضا بیرانوند از ترکیب تراکتور به دلیل شکایت احتمالی پرسپولیس و مس رفسنجان وجود داشت اما اسکوچیچ او را در ترکیب اصلی قرار داد.
حضور بیرانوند در ترکیب با وجود قرار دادن نام پورحمیدی در لیست، نشان می‌دهد که باشگاه تراکتور اطمینان کامل نسبت به وضعیت دروازه‌بان شماره یک خود دارد و حاضر نیست که حتی در صورت شکایت رقبا، از دروازه‌بان ذخیره در ترکیب بهره ببرد.
نکته جالب در مورد بیرانوند این است که او حالا اولین بازی خود با پیراهن تراکتور را در رفسنجان انجام خواهد داد و فرصت این را دارد تا در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی بدرخشد و جایگاه خود را تثبیت کند
بیرانوند که پیراهن شماره یک را هم بر تن خواهد کرد، بعد از هشت سال در تیمی غیر از پرسپولیس در لیگ برتر ایران بازی می‌کند و البته تعداد زیادی از بازیکنان هم تیمی قدیمی خود را هم در کنارش خواهد داشت؛ از جمله شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی عبدی و... .
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که فصل گذشته دستکش طلایی را به پورحمیدی واگذار کرد، امیدوار است حالا با حضور در ترکیب اصلی تراکتور، جایگاه خود در تیم ملی را هم ثابت نگه دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره