نماد آخرین خبر

خشم ستاره انگلیس: چرا به من بازی ندادند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشم ستاره انگلیس: چرا به من بازی ندادند!

ورزش 3/ کول پالمر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت منچستر سیتی را ترک کند و به چلسی پیوست تا فرصت بیشتری برای حضور در زمین داشته باشد و توانست به یکی از ستاره‌های درخشان و موثر مائوریسیو پوچتینو در فصل قبل تبدیل شود.
درخشش این بازیکن در ترکیب چلسی باعث شد که گرت ساوت‌گیت از او برای حضور در اردوی تیم ملی انگلیس در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت کند اما این بازیکن فرصت زیادی برای حضور در میدان در این مسابقات پیدا نکرد و حالا در گفتگو با اسکای اسپورت مدعی شده که این اتفاق برایش ناراحت کننده بوده است.
پالمر در این باره گفت:« بازی نکردن سخت بود. شما بازیکنی جدید در گروهی هستید که بازیکنانش چندین سال کنار هم بوده‌اند. مشخصا به عنوان یک بازیکن جوان و جدید همه از من استقبال خوبی داشتند. بنابراین سازگار شدن با شرایط آسان بود اما وقتی بازی نمی‌کنید مدام از خودتان می‌پرسید چرا؟ و خودتان را زیر سوال می‌برید.»

او در پاسخ به این سوال که آیا در آن شرایط توانایی‌های خودش را زیر سوال برده است اضافه کرد: «من توانایی خودم را زیر سوال نبردم چون می‌دانستم در طول فصل چه عملکردی داشتم. فقط به این فکر می‌کردم که چرا؟ در عین حال همیشه به این فکر بودم که اگر فرصتی داشته باشم سعی می‌کنم تاثیرگذار ظاهر شوم و کاری برای تیمم انجام دهم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره