نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ترکیب استقلال؛ خبری از تیم کهکشانی نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترکیب استقلال؛ خبری از تیم کهکشانی نیست

ورزش 3/سرانجام انتظارات به سر رسید و استقلال قرار است که نخستین بازی خود را در فصل جدید برگزار کند. هواداران این تیم در شرایطی منتظر نخستین نمایش از ورژن جدید تیم نکونام هستند که او تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی و مهم خود را در اختیار ندارد.
غیبت مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی و عباس شرفی قطعی است و گائل کاکوتا و دیدیر اندونگ در حال حاضر، آمادگی حضور ثابت در ترکیب تیم را ندارند و به جلسات تمرینی بیشتر جهت هماهنگی با سایر اعضای تیم نیازمند هستند.
با این حال، نکونام تیمش را با ترکیب زیر روانه میدان کرده و نکته مهم و کلیدی، تغییر سیستم این تیم است و کادرفنی بجای چینش سه دفاعه، با چهار مدافع پای به زمین مسابقه می گذارد.
* سیدحسین حسینی:
کاپیتان استقلال پس از فصل خوبی که سپری کرد، امروز نیز می خواهد که لیگ را با کلین شیت آغاز کند. او تابستان پرشایعه ای را سپری کرد و حالا آماده بازی است.
* آرمین سهرابیان:

چند هفته پایانی لیگ قبل را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی اکنون نیز آماده است تا به مانند اولین بازی فصل قبل، از ابتدا به میدان برود.
* رافائل سیلوا:
مدافع برزیلی نیز یکی از خوب های فصل قبل بود. نکونام روی تجربه او حساب کرده و قصد نداشت تا در قزوین ریسک کند. او در کنار سهرابیان از ابتدا به میدان می روند.
* رامین رضاییان:
یکی از جذاب ترین خریدهای تابستانی لیگ برتر ایران، آماده است تا نخستین بازی رسمی خود را برای استقلال برگزار کند.
* میلاد زکی پور:
پس از مدت ها جدایی از ترکیب استقلال و چهار فصل دوری از لباس آبی، امروز به این فراق پایان می دهد.
* روزبه چشمی:
نکونام به حدی در تیم مدافع دارد که اکنون و با سیستم 4 دفاعه، می تواند با خیال راحت از روزبه در پست هافبک دفاعی استفاده کند.
* زبیر نیک نفس:
این بازیکن نیز در کنار چشمی، وظیفه مهمی را در خط میانی بر عهده دارد.
* آرش رضاوند:

بازیکن مورد علاقه نکونام امروز کمی جلوتر از چشمی و با هدف تقویت خط حمله به میدان می رود.
* جلال الدین ماشاریپوف:
ستاره ازبکستانی یکی از امیدهای نکونام در امر گلزنی است. او فصل قبل عملکرد درخشانی داشت و حالا به دنبال تکرار این موضوع است.
* محمدحسین اسلامی:
خرید جدید و جوان استقلال که نکونام از فصل قبل به دنبالش بود، حالا و در همان گام اول، در ترکیب اصلی حضور دارد و باید جای خالی مهرداد محمدی را پر کند.
* آرمان رمضانی:
صادر نشدن کارت بازی گوستاوو بلانکو این فرصت را در اختیار مهاجم بلند قامت استقلال قرار داده تا او بتواند از ابتدا به میدان برود.
ترکیب استقلال برای دیدار با شمس آذر:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – آرمین سهرابیان – رامین رضاییان – میلاد زکی پور – روزبه چشمی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – محمدحسین اسلامی – جلال الدین ماشاریپوف – آرمان رمضانی

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره