نماد آخرین خبر

هدف اصلی رئال؛ اولین قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هدف اصلی رئال؛ اولین قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها!

ورزش 3/ رئال مادرید با جذب کیلیان امباپه و اندریک در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال قدرتش در خط حمله را به شکل قابل توجهی افزایش داده و امیدوار است که بتواند یکی از مدعیان اصلی کسب جام قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده باشد.
ستاره‌های این تیم در رقابت‌های فصل گذشته موفق شدند دو جام قهرمانی ارزشمند لالیگا و لیگ قهرمانان را از آن خود کنند و حالا به عنوان مدافعان عنوان قهرمانی برای مقابله با حریفان قدرتمندشان قدم به این دو رقابت خواهند گذاشت اما به نظر می‌رسد که هدف اصلی آنها برای فصل آینده متفاوت است.
روزنامه مارکا مدعی شده است که هدف اصلی رئال مادرید در رقابت‌های فصل آینده کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها است که اولین دوره آن در سال آینده برگزار خواهد شد و آنها مصمم هستند که بتوانند به عنوان اولین قهرمان در تاریخ این مسابقات نام خودشان را جاودانه کنند.
مدیران این باشگاه این موضوع را کارلو آنچلوتی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم در میان گذاشته‌اند و امیدوار هستند که فشار مسابقات فصل آینده باعث افت بازیکنان در زمان برگزاری این رقابت‌ها نشود و آنها بتوانند به این هدف بزرگ دست پیدا کنند. این مسابقات قرار است از تاریخ ۱۵ ژوئن تا ۱۳ جولای ۲۰۲۵ به میزبانی آمریکا برگزار شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره