نماد آخرین خبر

انریکه گزینه یونایتد را از تیم بیرون انداخت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انریکه گزینه یونایتد را از تیم بیرون انداخت!

ورزش 3/اوگارته در حال حاضر در صدر لیست اهداف نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد قرار دارد و اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، به دنبال تقویت خط میانی خود پس از امضای قرارداد با سه مدافع و یک مهاجم جدید در تابستان امسال است.
طبق گزارش میل اسپورت، پاری سن ژرمن آماده فروش اوگارته است، اما قیمت درخواستی این باشگاه فرانسوی ۵۲ میلیون پوند است که همان مبلغی است که آنها در ژوئیه سال گذشته برای خرید او از اسپورتینگ لیسبون پرداخت کردند. این مبلغ بیشتر از آن چیزی است که منچستر یونایتد مایل به پرداخت آن است.
پس از تأیید اینکه اوگارته از ترکیب پاری سن ژرمن برای بازی جمعه شب کنار گذاشته شده است، فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف، گزارش داد که این بازیکن به وضوح اعلام کرده که می‌خواهد هر چه زودتر به الدترافورد منتقل شود. با این حال، این انتقال به کاهش خواسته‌های پاری سن ژرمن بستگی دارد
اوگارته در فصل گذشته در ۳۷ بازی برای پاری سن ژرمن به میدان رفت. پیش از این، چلسی نیز تلاش کرده بود تا او را به خدمت بگیرد، اما پاری سن ژرمن موفق به انجام این انتقال شد. او پیش از پیوستن به اسپورتینگ، ۸۵ بار برای این تیم پرتغالی بازی کرده بود و کار حرفه‌ای خود را در باشگاه فامالیکائو آغاز کرده بود.
اوگارته ۲۲ بار در سطح بین‌المللی برای تیم ملی اروگوئه بازی کرده است. او در تمامی شش بازی اروگوئه در تورنمنت کوپا آمه‌ریکا امسال در ایالات متحده، در کنار فاکوندو پلیستری، مهاجم فعلی منچستریونایتد، بازی کرد. اروگوئه پس از شکست ۱-۰ در نیمه‌نهایی مقابل کلمبیا، با پیروزی مقابل کانادا در بازی رده‌بندی، به مقام سوم دست یافت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره