نماد آخرین خبر

افتتاحیه گل‌های تراکتور با محبوب اسکوچیچ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
افتتاحیه گل‌های تراکتور با محبوب اسکوچیچ

ورزش 3/امیرحسین حسین‌زاده که سال گذشته فرصت زیادی برای درخشش به دست نیاورد و جمعا در 23 مسابقه لیگ برتر حضور ثابت یا تعویضی داشت، حالا با حضور دراگان اسکوچیچ سرنوشت متفاوتی در جمع سرخ‌پوشان تبریزی پیدا کرده و یکی از 11 نفر اصلی تیمش در نخستین بازی لیگ برتر برابر مس رفسنجان است که توانست جواب اعتماد سرمربی کروات را بدهد.
این ستاره تکنیکی و سرعتی سابق استقلال و شارلروا بلژیک که شرایط بهتری در تراکتور پیدا کرده و آرامش ذهنی خوبی دارد، نخستین گل فصل این تیم پرستاره را به ثمر رساند و در دقیقه 10 موفق به گلزنی شد.
بازیکنان تراکتور کرنر سمت راست زمین را کوتاه کار کردند و به پشت محوطه جریمه آوردند که پاس در عمق ایگور پوستونسکی را مهدی ترابی با ارسال در عرض و زمینی به مقابل دروازه مس رفسنجان فرستاد تا امیرحسین حسین‌زاده به راحتی گلزنی کند و توپ پس از برخورد به پای میثم تیموری به تور بچسبد.
حسین‌زاده که عملکردش در تمرینات و اردوی تراکتور حسابی به چشم اسکوچیچ آمده و تبدیل به مهره مورد علاقه این سرمربی شده، در نخستین بازی فصل خوش درخشید و گلزنی کرد و امیدوار است این روند را در نیمه دوم و ادامه فصل هم داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره