نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

اولین خرید استقلال کولاک کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین خرید استقلال کولاک کرد!

ورزش 3/مهاجم جوان و جدید استقلال در نخستین بازی فصل گل سه امتیازی زد.اولین خرید استقلال کولاک کرد!

باشگاه استقلال فعالیت نقل و انتقالاتی تابستانی خود را با جذب محمدحسین اسلامی، پدیده باشگاه ذوب‌آهن آغاز کرد و جواد نکونام که مدت‌ها پیگیر خرید وی بود، توانست این بازیکن را به تیمش بیاورد و او هم در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر درخشان ظاهر شد.

محمدحسین اسلامی که یکسال در لیست خرید استقلال بود و بالاخره انتقالش به این باشگاه نهایی شد، با نظر جواد نکونام در جمع 11 نفر اصلی برای نخستین بازی فصل مقابل شمس‌آذر قزوین قرار گرفت و گل سرنوشت‌سازی برای کسب سه امتیاز حساس برای آبی‌ها به ثمر رساند.

اسلامی که در جریان مسابقه پرتلاش ظاهر شده و موقعیت‌سازی کرده و یک فرصت عالی هم در نیمه دوم برای جلال‌الدین ماشاریپوف ساخته بود، در لحظات پایانی مسابقه که بازی با تساوی یک بر یک پیش می‌رفت و برتری آبی‌ها از دست رفته بود، با فرار سریع به قلب خط دفاعی شمس‌آذر قزوین و ضربه تمام کننده گلزنی کرد.

خرید جوان استقلال در دقیقه 3+90 پاس رو به جلوی رامین رضاییان از سمت راست زمین را با عبور از مدافع شمس‌آذر و ضربه تمام کننده در محوطه جریمه به تور دروازه رساند تا گل برتری آبی‌ها را پس از تایید وی‌ای‌آر به ثمر رساند و شروع درخشانی در باشگاه جدیدش داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره