نماد آخرین خبر

بیرانوند: من هم گاهی اشتباه می‌کنم چون ربات نیستم

منبع
فارس
بروزرسانی
بیرانوند: من هم گاهی اشتباه می‌کنم چون ربات نیستم

فارس/دروازبان تراکتور گفت: من هم گاهی اشتباه می‌کنم چون ربات نیستم ولی آنقدر قوی هستم که اگر اشتباه کنم، می‌توانم ادامه دهم.

 علیرضا بیرانوند دروازبان تیم تراکتور پس از پیروزی تیمش مقابل تیم مس رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: به تیم بزرگ و هواداران تراکتور تبریک می گویم. فکر کنم بعد از نه سال توانسیتم اولین بازی را ببریم و شروع خوب یک پایان خوب هم دارد. دست تک تک بازیکنان، کادر فنی و هواداران را می بوسم. می دانم اگر راه نزدیک تر بود تعداد بیشتر می آمدند و به ما کمک می کردند. مطمئنم هواداران تراکتور امروز خیلی خوشحال هستند چون لیگ را برد شروع کردیم.

وی افزود: ما برای خوشحالی بعد از برد فقط یک روز فرصت داریم. تیم خوبی هستیم و قول می دهم روز به روز پیشرفت کنیم و بهتر شویم.

بیرانوند درباره محبوبیت خود بین هواداران تراکتور افزود: این نظر لطف هوادارن است و من دست تک تک آن ها را می بوسم. سال سختی پیش رو داریم و باید در سه جبهه بجنگیم و مطمئنم با بازیکنان جذب شده و کمک هوادارن مدعی خوبی هستیم و امیدوارم اتفاقات خوب بیفتد و بتوانیم مردم تبریز را خوشحال کنیم هرچند تیم های دیگر هم سرمایه گذاری کردند و بازیکنان خوبی جذب کردند. تیمی که کم ببازد می تواند مدعی باشد و امیدوارم به نباختن عادت کنیم.

دروازبان تیم تراکتور درباره احتمال محرومیت خود گفت: من یک بازیکن حرفه ای هستم و درحال حاضر تمرکزم روی تیم تراکتور است و به چیزی توجه نمی کنم.  تمام کسانی که بیرون هستند و از نظر فنی و اخلاقی از من انتقاد می کنند حق دارند. من هم گاهی اشتباه می کنم چون ربات نیستم ولی انقدر قوی هستم که اگر اشتباه می کنم میتوانم ادامه دهم. شاید برای رسانه ها و هواداران بیرانوند اشتباه کرده است و اشتباهش هم از نظر اخلاقی باشد و به هواداران بی احترامی کرده باشد که من عذرخواهی می کنم و راهم را ادامه می دهم و با تمرکز بیشتر موفق می شوم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره