نماد آخرین خبر

رمضانی: کادرفنی گفت برای ماندن در استقلال صبر کنم

منبع
فارس
بروزرسانی
رمضانی: کادرفنی گفت برای ماندن در استقلال صبر کنم

فارس/مهاجم تیم استقلال گفت: پروسه تیم بستن دیر و زود و بالا و پایین دارد اما کادرفنی گفت برای ماندن در استقلال صبر کنم.

 آرمان رمضانی پس از برتری ۲ بر یک استقلال مقابل شمس‌آذر قزوین درمورد گلزنی خود در این بازی و اخباری که درخصوص احتمال جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان مطرح شده بود، اظهار داشت: برخی اتفاقات در پروسه تیم بستن دیر و زود و بالا و پایین دارد. سوء تفاهم‌هایی پیش آمد اما کادرفنی همان اوایل نقل و انتقالات به من گفت برای حضور در استقلال صبر کنم که این کار را کردم. دوست داشتم صبر کنم و در تیم بمانم. 

وی درمورد شرایط خود گفت: هرچند دیر به تمرینات اضافه شدم اما خدا را شکر زمانی هم که در تیم نبودم، به تنهایی تمرین می‌کردم و الان هم انگیزه زیادی دارم. امیدوارم این شروع خیلی خوب، ادامه داشته باشد‌.

مهاجم استقلال درمورد امیدواری هواداران به این تیم و سرود قهرمانی خواندن آنها روی سکو، توضیح داد: تیم ما سال گذشته هم شایسته قهرمانی بود اما اتفاقاتی افتاد که همه دیدند. البته امسال خدا را شکر شرایط بهتر است و نفرات اضافه‌شده نیز خیلی بهتر هستند. توقع هواداران به جا است. بازی به بازی پیش می‌رویم و هرچه خدا بخواهد.

رمضانی درمورد تکرار عقب‌نشینی استقلال پس از به ثمر رساندن گل، عنوان کرد: هوا امشب به شکلی بود که اصلا نمی‌شد بازی کرد. شدت وزش باد تاثیرگذار و به سود حریف بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره