نماد آخرین خبر

دقیقی: استقلال قسر در رفت!

منبع
فارس
بروزرسانی
دقیقی: استقلال قسر در رفت!

فارس/سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت:  اگر بخواهم یک جمله درباره بازی با استقلال بگویم این است؛ استقلال به نظر من امروز قسر در رفت.

سعید دقیقی بعد از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول سعی کردیم بازی را با توجه به وزش باد حفظ کنیم. نیمه دوم در تمام دقایق بهترین تیم زمین بودیم و چندین موقعیت خطرناک داشتیم که اقای حسینی چند مهار  خوب داشت. او الان بهترین دروازه‌بان ایران است و باید از او به خاطر این عملکرد تقدیر شود. چند  موقعیت خطرناک هم از کنار دروازه عبور کرد.

سرمربی شمس آذر افزود:  ما دلسرد نشدیم و موقعیت گل  ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم. بعد از گل اول و‌ پنالتی به بازیکنان گفتم سریع توپ را بردارید و فشار خود را ادامه بدهید. اگر این کار را می‌کردند استقلال به بازی برنمی‌گشت. استقلال از  تجربه خود استفاده کرد. امروز اگر بردند به خاطر تجربه بیشتر بود نه برتری تاکتیکی! :  اگر بخواهم یک جمله درباره بازی با استقلال بگویم این است؛ استقلال به نظر من امروز قسر در رفت.

سرمربی شمس آذر افزود:  ولی بچه ها تخلیه انرژی شده بودند و با آن خوشحالی گل اول که به خاطر هیجان و‌جوانی بود ، باعث شد تمرکز خود را از دست بدهند  و استقلال توانست به بازی برگردد. من با این شرایط تیم را قبول کردم و ادامه می‌دهم و شمس‌آذر را می‌سازم. ولی من ملوان را اماده تحویل دادم. ولی تیمی که من تحویل گرفتم ، شرایط خوبی نداشت و بحرانی بود.

سرمربی شمس آذر تصریح کرد: این بچه های با لیاقت که دنبال یادگیری هستند خیال من را بابت این فصل راحت کردند. این قول را می‌دهم که همه از بازی‌های شمس آذر لذت ببرند. 

دقیقی در مورد استفاده از داور ویدئویی گفت: برای  داوران احترام قائل هستم. Var  هم به ما‌کمک می‌کند ولی تجهیزات Var  باید تکمیل شود. بهترین فرد برای تصمیم‌گیری صحنه گل دوم استقلال کمک داور بود ولی ما دوربین خط افساید هم نداریم و باید بیاورند و تجهیزات را تکمیل کنند.

دقیقی با اشاره به نتایج فصل گذشته تیمش گفت: شما به  ذهنتان هم خطور نمی‌کند که تیمی مثل شمس آذر با منفی سه امتیاز بیاید پنجم جدول شود. ولی ما این کار را کردیم و امسال هم با قدرت ادامه می‌دهیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره