نماد آخرین خبر

شادی گل صلاح در مصر جنجالی شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شادی گل صلاح در مصر جنجالی شد!

ورزش 3/حواشی زیادی درخصوص شادی پس‌ از گل محمد صلاح برابر ایپسویچ تاون شکل گرفته است.شادی گل صلاح در مصر جنجالی شد!

 در جریان برد ۲-۰ لیورپول مقابل ایپسویچ تاون از هفته اول لیگ برتر، محمد صلاح ستاره میدان بود و موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل در این بازی شد. این هشتمین فصل پیاپی بود که محمد صلاح در افتتاحیه لیگ برتر گلزنی می‌کند.

محمد صلاح بعد از به ثمر رساندن گل دوم لیورپول در دقیقه ۶۵، خوشحالی بعد گل جالب توجه ای انجام داد و در نقش یک کماندار قرار گرفت و به شکل نمادین تیراندازی کرد.

این شادی گل به ظاهر عادی محمد صلاح اما در کشورش مصر حسابی جنجال آفرین شده و  او را تبدیل به پربحث ترین سوژه در توییتر میان مردم مصر کرد. به طوری که اختلاف نظرات زیادی بین کاربران در خصوص منظور محمد صلاح از این شادی گل شکل گرفته است.

عده زیادی از کابران این حرکت مهاجم تیم ملی کشورشان را به منظور ابراز علاقه او به باشگاه زمالک مصر‌ دانستند چرا که روی لوگو این تیم، یک شوالیه دقیقا شبیه به شادی گل محمدصلاح، در حال تیراندازی است.

یکی‌ از کارشناسان ورزشی سرشناس در مصر در خصوص شادی بعد از گل‌ محمد‌صلاح گفت: "هیچ کس منکر عملکرد درخشان محمد صلاح و افتخار آفرینی‌های او به عنوان یک بازیکن مصری در لیگ برتر انگلیس نیست. به هرحال او شادی بعد از گلی را انجام داد که پیش از او نیز بازیکنان زیادی در دنیای فوتبال انجام داده بودند. با این حال اما شباهت نزدیک حرکت محمد صلاح با نماد باشگاه الزمالک، این ابهام را ایجاد کرده که او قصد ابراز علاقه به این تیم پرطرفدار و قدیمی‌ فوتبال مصر را داشته است. از این جهت بهتر بود صلاح این کار را انجام نمی‌داد.

یکی‌ دیگران از کارشناسان ورزشی مصر در این خصوص گفت: "این شادی گل در گذشته هم توسط بازیکنانی از جمله ادیسون کاوانی انجام شده بود و بنظر‌ نمی‌رسد قصد محمد صلاح آنطور که برخی کاربران تفسیر کرده اند، ابراز علاقه به تیم الزمالک بوده باشد."
در هرصورت این شادی جنجالی اصلا به مذاق هواداران تیم الاهلی مصر که رقیب سنتی الزمالک محسوب می‌شود خوش نیامده است. به طوری‌ که بیش از پنج هزار کامنت زیر آخرین پست محمد صلاح در فیسبوک به چشم می‌خورد که حسابی طرفداران این دو تیم را به جان هم انداخته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره