نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بدترین مصدومیت سال؛ آمبولانس وارد زمین شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بدترین مصدومیت سال؛ آمبولانس وارد زمین شد!

ورزش 3/در  یک بازی از لیگ ملی انگلیس، پس از مصدومیت وحشتناک یکی از بازیکنان، آمبولانسی مجبور شد وارد زمین شود تا او را از زمین خارج کند.
 گرگ اولی، ستاره تیم گیتس‌هد، پس از یک تکل بی‌پروا و خشن از دیون کلی ایوانز، بازیکن تیم ووکینگ، دچار شکستگی پا شد. این مدافع اخراج شد و تکلش باعث درگیری بین بازیکنان نیز شد.
هم‌تیمی‌های اولی به سرعت تیم پزشکی را فراخواندند و برخی از آنها پس از دیدن شدت مصدومیت او، حتی صورت‌های خود را هم پوشاندند.
فیزیوتراپ تیم پس از دیدن وضعیت نگران‌کننده پای بازیکن، درخواست کمک پزشکی اضافی کرد و بدین ترتیب دو وسیله نقلیه از جمله یک آمبولانس وارد زمین شدند.
اولی، ۲۸ ساله، در زمین تحت درمان قرار گرفت و سپس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. بازی به مدت ۴۰ دقیقه متوقف شد. هر دو گروه هواداران با ایستادن و تشویق، حمایت خود را از کاپیتان گیتس‌هد نشان دادند.
در بیانیه‌ای از سوی گیتس‌هد تأیید شد که او در بیمارستان در وضعیت پایداری قرار دارد و از کسانی که به او کمک کردند تشکر کردند.

در این بیانیه آمده است: «اولی پس از شکستگی پا در دقیقه ۱۵ بازی در ورزشگاه لایت‌ویت با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و اکنون در وضعیت پایداری قرار دارد و قرار است صبح یکشنبه جراحی شود.
همه در باشگاه گیتس‌هد از کادر پزشکی حاضر برای حرفه‌ای بودن در برخورد سریع با وضعیت اضطراری پزشکی مربوط به گرگ تشکر می‌کنند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره