نماد آخرین خبر

برگزاری مراسم بدرقه پارالمپیکی‌های خوزستان در تهران

منبع
ايسنا
بروزرسانی
برگزاری مراسم بدرقه پارالمپیکی‌های خوزستان در تهران

ایسنا/مراسم بدرقه ورزشکاران پارالمپیکی‌های خوزستان با حضور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نیز جمعی از مسئولان ورزشی استان برگزار شد.
در این مراسم که امروز (۳۰ مرداد ) با حضور مریم کاظمی‌پور، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، جلیل کوهپایه‌زاده، رئیس فدراسیون جانبازان و توانیابان، حمید بنی تمیم، مدیرکل استان خوزستان، سکینه ناصری مقدم، معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و جواد حردانی، رئیس هیات جانبازان و توانیابان خوزستان در تهران ( فدراسیون جانبازان و توانیابان) برگزار شد، از ورزشکاران اعزامی خوزستان به میدان بزرگ پارالمپیک، تجلیل شد.
الهام صالحی، هاشیمه متقیان، امان الله پاپی، صادق بیت سیاح، عرفان بندری، احمد امین زاده، غلامرضا رحیمی به عنوان ورزشکار و زهرا کرم زاده، حسین امیری و مهدی فارسی به عنوان مربی و در رشته‌های پارادوومیدانی، پاراتیراندازی با کمان و پاراوزنه برداری، خوزستانی‌های حاضر در بازی‌های پارالمپیک پاریس هستند.
همچنین ورزشکاران خوزستانی در صورت کسب مدال طلا ۶۰۰، نقره ۵۰۰ و برنز ۴۰۰ میلیون تومان پاداش از اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان دریافت خواهند کرد.
همچنین پیش از این مقرر شد با همکاری منابع طبیعی استان خوزستان، ۵ هکتار زمین طرح زراعت چوب به این ورزشکاران و مربیان در شهرستان‌های محل سکونت آن‌ها اهدا شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید