نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تاریخچه تقابل برادران سرخابی در دربی؛ میلاد و مهرداد محمدی، رقبای دوقلو

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
تاریخچه تقابل برادران سرخابی در دربی؛ میلاد و مهرداد محمدی، رقبای دوقلو

خبر ورزشی/با جذب میلاد محمدی از سوی پرسپولیسی ها و حضور مهرداد محمدی، برادر این بازیکن، اتفاق مشترکی برای چندمین بار در فوتبال ایران رخ خواهد داد و آن هم حضور دو برادر در تیم های استقلال و پرسپولیس است که احتمالا تقابل آنها را در بازی های دربی خواهیم دید.

در ادامه به تاریخچه حضور برادران، در تیم های استقلال و پرسپولیس و تقابل آنها در دربی ها می پردازیم.

دربی شماره پنج؛ ۱۷ بهمن ۱۳۴۸
حسین قاضی‌شعار درون دروازه تیم تاج قرار گرفت و علی قاضی‌شعار مدافع تیم پرسپولیس بود که در این دیدار تیم تاج با رای انضباطی سه بر صفر، برنده شد. گفتنی است این دیدار تا دقیقه ۸۲ با نتیجه یک بر صفر به سود تاج ادامه داشت اما پرسپولیس در اعتراض به قضاوت داور، زمین را ترک کرد و با رای فدراسیون بازی سه بر صفر به سود استقلال اعلام شد.
دربی شماره شش؛ ۳ مهر ۱۳۴۹
مسعود معینی مدافع تیم تاج و فریدون معینی که در خط میانی برای تیم پرسپولیس بازی می کرد. گفتنی است مسعود معینی در این بازی موقعیت‌سوزی‌های زیادی روی دروازه پرسپولیس داشت. این دیدار در پایان با نتیجه سه بر دو به سود تیم تاج به پایان رسید.

دربی شماره بیست و هشت؛ ۲۵ خرداد ۱۳۶۵
در این دیدار شاهرخ بیانی با لباس پرسپولیس و شاهین بیانی با پیراهن استقلال بازی کردند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید و شاهرخ بیانی که یاغی پرسپولیس ها بود و از تیم رقیب به این تیم آمده بود دو گل از سه گل این دربی را به ثمر رساند.  

دربی شماره سی و چهار؛ ۲۸ دی ۱۳۶۹
مهدی فنونی زاده در استقلال و مرتضی فنونی زاده در تیم پرسپولیس حضور داشتند که این دربی اولین تقابل این دو برادر در پیراهن سرخابی مقابل یکدیگر بود. این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی به اتمام رسید و برنده ای نداشت.  

دربی شماره سی و پنج؛ ۴ بهمن ۱۳۷۰
این بازی دومین تقابل برادران فنونی زاده مقابل یکدیگر بود که در یک بازی کسل کننده، دو تیم استقلال و پرسپولیس به تساوی صفر صفر رضایت دادند.
دربی شماره سی و شش؛ ۱۵ اسفند ۱۳۷۰
در این دیدار، تیم استقلال با نتیجه دو بر صفر تیم پرسپولیس را شکست داد که در این بازی اولین برد مهدی فنونی زاده برابر برادر بزرگتر خود رقم خورد.  
دربی شماره سی و هفت؛ ۸ خرداد ۱۳۷۱
در این دیدار تیم استقلال یک بر صفر تیم پرسپولیس را شکست داد که در این بازی، پاس تک گل تیم استقلال با درخشش مهدی فنونی زاده رقم خورد تا مهدی، برابر برادر بزرگتر خود به دومین پیروزی برسد.
دربی شماره صد و پنج؛ ۱۴۰۳

این دربی در حالی برگزار خواهد شد که مهرداد محمدی در تیم استقلال و میلاد محمدی برادر دوقلوی او در پرسپولیس حضور دارد و این تقابل برای هواداران دو تیم بسیار جذاب خواهد بود. گفتنی است با توجه به پست هایی که این دو برادر دارند احتمالا در زمین نیز مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که این اتفاق به جذابیت های بازی می افزاید.
در ادامه باید گفت مهرداد محمدی به دلیل رای کمیته انضباطی از همراهی تیمش در دربی صد و چهارم محروم است و اگر تلاش های باشگاه استقلال برای رفع محرومیت این بازیکن مثبت باشد، اولین تقابل این دو برادر در دربی رفت فصل جاری اتفاق خواهد افتاد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره