نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ابهام درباره بازگشت اورونوف به ترکیب اصلی پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ابهام درباره بازگشت اورونوف به ترکیب اصلی پرسپولیس

ورزش 3/در شرایطی که ستاره ازبک پرسپولیس تابستان سختی را پشت سر گذاشت و بدون استراحت راهی اردوی تیمش در ترکیه شد با مصدومیت به تهران برگشت و البته در ترکیب اصلی تیمش به میدان نرفت.
اورونوف در دیدار مقابل ذوب آهن از دقیقه 59 به جای وحید امیری به میدان رفت و نمایش امیدوارکننده‌ای هم داشت.
در عین حال این ذهنیت نزد هواداران و دوستداران پرسپولیس به وجود آمد که وینگر تکنیکی آنها برای بازی دوم مقابل تراکتور حتما آماده خواهد شد و به ترکیب اصلی می‌رسد.
از سوی دیگر یک روز قبل از سفر به تبریز برخی منابع خبری اعلام کردند اورونوف شرایط تمرین با پرسپولیس را ندارد و شاید بازی با تراکتور را هم از دست بدهد.

امروز اما رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در گزارش مربوط به تمرین آخر این تیم اعلام کرد امید عالیشاه تنها مصدوم تیم به حساب می‌آید و هیچ اشاره‌ای به اورونوف نکرد، اما هیچ عکسی از ستاره ازبک سرخ‌ها در گزارش تصویری تمرین آخر در رسانه رسمی این باشگاه دیده نمی‌شود در حالی که سایت باشگاه پرسپولیس خبر مربوط به گزارش تمرین صبح چهارشنبه را با عکسی از اورونوف منتشر کرده است.


 
شائبه مصدومیت اورونوف در حالی مطرح شده که غیر از تمرین چهارشنبه و پای پرواز، تصاویر تمرینات اورونوف در دو سه روز اخیر موجود است و به نظر نمی‌رسد او مشکلی داشته باشد.

با این حساب اگر اورونوف شرایط حضور در ترکیب اصلی تیمش را نداشته باشد سعید صادقی تنها گلزن پرسپولیس در بازی فصل گذشته مقابل تراکتور که اتفاقا آن مسابقه هم در هفته دوم فصل در تبریز برگزار شد، در ارنج اصلی خواهد ماند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره