نماد آخرین خبر

سرمربی تیم قهرمان از بعثت جدا شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی تیم قهرمان از بعثت جدا شد!

ورزش 3/رضا مرتضی‌زاده،‌ سرمربی فصل گذشته کویرمقوا که در کمتر از یک سال این تیم را از لیگ سه به لیگ یک رسانده بود و با انتقال امتیاز این تیم به بعثت کرمانشاه به عنوان سرمربی این تیم معرفی شده بود، خیلی زود از حضور در این تیم انصراف داد.
مرتضی‌زاده که سابقه سال‌ها دستیاری مجید جلالی و محمد ربیعی در لیگ برتر را دارد،‌ در تجربه‌ای فوق‌العاده تیم تازه تاسیس کویرمقوا را در کمتر از یک سال از لیگ سه به دو و از دو به لیگ یک رساند؛ اتفاقی که نمونه‌اش در فوتبال ایران کمتر اتفاق افتاده است.
با این حال و با انصراف مالک کویرمقوا از تیم‌داری، امتیاز این تیم تهرانی در عین تعجب به بعثت کرمانشاه واگذار شد و مرتضی‌زاده که تا آخرین روز منتظر حضور با تیمش در لیگ دسته اول و ادامه ماجراجویی با کویرمقوا بود‌، با تصمیم مسئولان بعثت پس از خرید امتیاز کویرمقوا هدایت این تیم لیگ یکی را برعهده گرفت.او بخشی از بازیکنانی که همراه با خودش کویرمقوا را به لیگ یک رسانده بودند را هم به بعثت برد اما شرایط مدیریتی این باشگاه و برخی اتفاقات باعث شد مرتضی‌زاده خیلی زود قید ادامه حضور در این تیم را بزند و از هدایت بعثت انصراف بدهد.
جالب اینکه مرتضی‌زاده همراه با خودش دو مربی مشهور سابق پرسپولیس یعنی داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور را هم به کرمانشاه برده بود تا از این تیم یه چهره جذاب ساخته شود؛ اتفاقی که پیش از آغاز به سرانجام نرسید.
حالا باید منتظر ماند و دید بعثت در ادامه با کدام مربی وارد رقابت‌هایی خواهد شد که زمانی زیادی تا شروعش باقی نمانده و مرتضی‌زاده و کادر موفقش هم در ادامه هدایت کدام تیم را برعهده خواهند گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره