نماد آخرین خبر

جواب به امباپه؛ یک خرید سنگین در راه بارسلونا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جواب به امباپه؛ یک خرید سنگین در راه بارسلونا

ورزش 3/این فصل از جهات بسیاری برای بارسا کلیدی است، امباپه به رئال مادرید قهرمان اروپا پیوسته است و باشگاه بارسلونا که به زودی می خواهد به نوکمپ برگردد، یک سال قبل از انتخابات ریاست باشگاه، نیاز به یک خرید بزرگ و سنگین را حس می کند.
چرا لیائو؟
به همین دلیل است که آنها سعی می کنند رافا لیائو را به خدمت بگیرند اما میلان کار را آسان نمی کند و خرید او حتی از نیکو ویلیامز نیز هزینه بیشتری دارد.
هدف از جذب نیکو ویلیامز که به علاقه شدید باشگاه بارسلونا پاسخ مثبت نداد، پاسخ به انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بود که در حال حاضر عنوان قهرمان اروپا را یدک می کشد بازگشت به اسپاتیفای نوکمپ و شمارش معکوس برای انتخابات ریاست باشگاه که برای سه ماهه دوم سال 2026 برنامه ریزی شده، انگیزه های خوان لاپورتا برای یک خرید بزرگ را مضاعف کرده است.

واقعیت تلخ

اما یک چیز تمایل به خرید بزرگ است و مورد دیگر فراهم کردن شرایط مالی تا زمانی که وضعیت مالی محدود اجازه دهد. وینگر پرتغالی البته که اعتباری در حد امباپه ندارد اما یک ستاره جهانی است و برای رسیدن به اهدافش در 25 سالگی راه زیادی در پیش دارد.
اگر باشگاه بارسلونا قبلاً می‌خواست لامین یامال و نیکو ویلیامز را باهم در تیم داشته باشد، اکنون روی لیائو تمرکز کرده است. هانسی فلیک قبلاً در اولین مصاحبه خود در بارسا وان گفته بود که بازیکنانی را می‌خواهد که بازی‌ها را به تنهایی برنده شوند. کمبود چنین بازیکنانی در بارسا وجود دارد و لیائو می تواند این ضعف را برطر کند. آمارها از او حمایت می کند: 58 گل و 44 پاس گل در 210 بازی رسمی با میلان.
هوادار ستاره بزرگ می خواهد
هواداران بارسلونا نیز از باشگاه توقع یک خرید بزرگ را دارند کسی که بتواند 64 هزار صندلی نوکمپ را در فاز اول بهره برداری اش پر کند.

در هر صورت، میلان کار را آسان نخواهد کرد زیرا آنها نیاز مالی برای فروش لیائو ندارند. به گفته منابع نزدیک به باشگاه ایتالیایی، لیائو با حداقل 120 میلیون یورو شانس جدایی خواهد داشت و نه کمتر.
اگر لیائو نشد، بارسا باید در 10 روز پیش رو تا پایان انتقالات به دنبال گزینه ای دیگر باشد. نیاز به یک خرید بزرگ حیاتی و واجب است. بارسا می تواند؟


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره