نماد آخرین خبر

نبی: قرار بود آزادی برای شهریور آماده باشد اما نشد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نبی: قرار بود آزادی برای شهریور آماده باشد اما نشد

ورزش 3/مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران امروز در حاشیه مراسم تقدیر از پزشکان فوتبال ایران به مناسبت روز پزشک، با خبرنگاران و اصحاب رسانه صحبت کرد و درباره برگزاری این مراسم در ابتدا اظهار داشت: یک فلش بک به سال 99 اگر بزنیم، این پزشکان بودند که ما را از کرونا نجات دادند و جریان عادی سازی در ورزش کشور را به راه انداختند. همیشه آنها در کنار ورزش بودند و از حضور پزشکان در ورزش تقدیر می‌کنیم و اگر نباشد، هیچ ورزشی جلو نمی‌رود. جامعه پزشکی جامعه منحصر به فردی برای ما خواهد بود.
او در اشاره به وضعیت محل برگزاری مسابقه تیم ملی ایران در نخستین مسابقه خود از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 برابر قرقیزستان، گفت: نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از روز دوشنبه اصفهان هست و بازدید‌های مختلفی داشته. بازدیدش سه روز بود و امروز برمی‌‎‌گردد. از چمن ورزشگاه راضی بود و چند مورد جزئی را گفت تا بررسی کنیم. از رئیس کارخانه ذوب آهن و آقای نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و دیگر کسانی که کمک کردند تشکر می‌کنم.
وی افزود: این ورزشگاه تعمیر شده و برای باشگاه ذوب آهن هم اثر مثبتی خواهد داشت اما اینکه در این موقعیت کنار تیم ملی بودند، اتفاق بسیار خوبی است. از آنها واقعا تشکر می‌کنم. همان‌طور که مستحضر هستید، تیم ملی روز دوازدهم به اصفهان می‌رود و چند جلسه تمرین در زمین ملت خواهد داشت و 15 شهریور در استادیوم فولادشهر با حریفش دیدار می‌کند. همچنین در روز 17 شهریور با پروازی مستقیم به العین امارات خواهند رفت تا 20 شهریور بازی خودمان را انجام دهیم و 21 شهریور مجددا به تهران برگردیم.
نبی در جواب به این سوال که آیا دیگر بازی‌های تیم ملی هم در اصفهان قرار است انجام شود یا خیر، پاسخ داد: قاعدتا تاریخ‌های متفاوتی از سمت شرکت تجهیز به ما رسیده. حتی قرار بود ورزشگاه آزادی برای بازی با قرقیزستان به ما برسد. به هر دلیلی اگر این اتفاق نیفتد و اگر فیفادی باشد، بازی‌های تیم ملی را مجبور هستیم تا در شهر اصفهان برگزار کنیم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت سلامتی مهدی تاج ریاست فدراسیون پس از عمل جراحی خود نیز گفت: ایشان دیروز جراحی کردند و چند ساعتی این اتفاق طول کشید. خوشبختانه در سلامت کامل هستند ولی یک هفته پیش‌بینی می‌شود که تحت نظر باشند. دیروز پزشکشان می‌گفتند یک ذره آرای انضباطی را زودتر صادر کنیم تا به تیمشان برسند که این مسئله از گستردگی جامعه ورزشی ایران است و این مسئله در عملشان شبیه به یک گروکشی شده بود. (با خنده)
او همچنین به ماجرای پرونده علیرضا بیرانوند و تیم پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: آقای تاج توضیح دادند. فقط باید بگویم که ارکان قضایی مستقل هستند و کمیته تعیین وضعیت هم تعدادی قاضی دارند که خودشان در این زمینه تصمیم گیری می‌کنند. بر اساس مستندات رای صادر خواهد و هیچکس در هیچ مجموعه‌ای در خصوص صدور رای دخالت نخواهند کرد چون هر مجموعه مستقل است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید