نماد آخرین خبر

پرسپولیس - تراکتور و یک غایب بزرگ روی نیمکت یادگار

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرسپولیس - تراکتور و یک غایب بزرگ روی نیمکت یادگار

ورزش 3/پرسپولیس و تراکتور در حالی هفته دوم مقابل هم قرار می‌گیرند که این دیدار یک غایب بزرگ دارد؛ کریم باقری مربی سابق و پیشکسوت پرسپولیس که همیشه وضعیت رختکن این تیم را کنترل می‌کرد، حالا در یکی از حساس‌ترین و پرحاشیه‌ترین بازی‌های فصل می‌توانست حضور پررنگی روی نیمکت یکی از دو تیم داشته باشد.
او که دو فصل گذشته پس از جدایی‌اش از پرسپولیس صحبت‌هایی درباره حضورش روی نیمکت تراکتور نیز شنیده می‌شد، در نهایت این اتفاق رخ نداد تا مدت زمان دوری او از فوتبال تا کنون بیش از یک سال به شمار برود‌.
اسکوچیچ سرمربی تراکتور زمانی که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت، از کریم باقری به عنوان دستیار خود بهره می‌گرفت و پس از حضور مجدد در فوتبال ایران باز هم درخواست حضور باقری را در کادرش داشت که در نهایت چنین اتفاقی هم رخ نداد.
در شرایطی که او بعد از جدایی از پرسپولیس در پایان لیگ بیست و دوم از فوتبال دور شده، نیمکت یکی از تیم‌های پرسپولیس و تراکتور می‌توانست شانس بزرگی را با در اختیار داشتن او داشته باشد
همچنین آقا کریم می‌توانست با آن اقتدار خاصش و حرف شنوی بازیکنان از او حواشی احتمالی بازی حساس دو تیم در تبریز را کنترل کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره