نماد آخرین خبر

ماجدی: ورزشگاه شهر قدس آماده است اما نه برای سرخابی‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ماجدی: ورزشگاه شهر قدس آماده است اما نه برای سرخابی‌ها

ورزش 3/میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم تقدیر و تجلیل از پزشکان فوتبالی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفتگو کرد و در ابتدا درباره فرایند آماده‌سازی ورزشگاه های استان تهران اظهار داشت: هیئت استان فوتبال تهران، زمینی در اختیار خودش ندارد و استادیوم‌هایی که در تهران هست زیر نظر سازمان تربیت بدنی و سازمان توسعه و تجهیز است. ما به واسطه مسئولیتی که داریم، 2-3 روز پیش در حضور ریاست فدراسیون فوتبال جلسه داشتیم.
او ادامه داد: وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه شهر قدس 90 درصد کارش انجام شده و فقط افزایش نورش ماند. ورزشگاه دستگردی هم پایان کارش نزدیک است و قریب‌الوقوع است. همین هفته پس از بررسی شورای تامین، تیم‌های تهرانی دیگر به غیر از پرسپولیس و استقلال می‌توانند بازی کنند.
ماجدی در توضیح وضعیت ورزشگاه تختی و آزادی برای میزبانی سرخابی‌های پایتخت نشین گفت: ورزشگاه تختی هم تعمیرات آخرش است و استادیوم ازادی هم تصمیم گرفتیم به جای  اینکه، هر سه ماه بخشی از آن را تعمیر کنیم، یک بار به صورت کامل تعمیر و بازسازی کنیم تا مشکلی نباشد.
رئیس هیئت فوتبال استان تهران با اشاره به مسئله آمبولانس‌های این مجموعه در جریان برگزاری مسابقات فوتبال تاکید کرد: من این را از سایت‌های شماهای خوانده بودم و سایت‌های ورزشی ایران اصولا تا اعتبار کافی از مدارک نداشته باشد، نباید خبری منتشر کند اما اینکه این اتفاق چرا رخ داده دلیلش نامشخص است؛ هیئت استان فوتبال تهران که خودش آمبولانس ندارد و حتی هیچ هیئت استانی آمبولانس اجاره نمی‎کند. تیم‌هایی که میزبان هستند آمبولانس دریافت می‌کنند و فقط کمیته پزشکی ما آنها را چک می‌کند که گرید 1 یا 2 باشد و دستگاه‌های لازم را داشته باشد. ما هیچ پولی نمی‌گیریم و مثل زمینی که اجاره می‌شود، آمبولانس هم توسط آن تیم اجاره می‌شود. ما هیچ دخالتی در این مسائل نداریم.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره