نماد آخرین خبر

نام ستاره ایرانی در روسیه سوژه شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نام ستاره ایرانی در روسیه سوژه شد!

ورزش 3/محمدجواد حسین‌نژاد که انتقال خبرساز و مهمی از سپاهان به دینامو ماخاچ قلعه روسیه داشت و شماره پیراهن 10 این تیم را بر تن کرد، دوشنبه شب گذشته در هفته پنجم لیگ برتر روسیه به‌عنوان بازیکن تعویضی مقابل اخمت گروزنی به میدان رفت و اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد که شروع درخشانی با زدن یک گل داشت، اما نام او هم در کنار عملکردش مورد توجه قرار گرفت.
جدا از نمایش درخشانی که حسین‌نژاد در نخستین بازی خود به‌عنوان لژیونر برای دینامو ماخاچ قلعه ارائه کرد، رسانه‌های روسی نسبت به نام بلند بالای او هم توجه ویژه‌ای داشتند و آن را به طور مجزا تبدیل به سوژه خود قرار دادند.

زمانی که ستاره ملی‌پوش ایران به‌عنوان بازیکن تعویضی در دیدار دینامو ماخاچ قلعه مقابل اخمت گروزنی به میدان رفت، زیرنویس شبکه تلویزیونی اسپورت روسیه نام «محمدجواد حسین‌نژاد محله کلایی» را درج کرد که بلافاصله سایت چمپیونات نوشت: «نام کامل محمد حسین‌نژاد در زمان پخش در گرافیک نمی‌گنجد.»

برخی از هواداران فوتبال در روسیه و باشگاه دینامو ماخاچ قلعه نیز به این موضوع واکنش‌های جالبی داشتند و نوشته‌اند: «میتونی کوتاهش کنی؟ مثلا مخ، محمد، جواد، حسین، نژاد و ...»، «باید زیرنویس میگذاشتیم»، «این(اسم) چیزی است که من در شیشه ریختم.» و ... .


این اتفاق در کنار عملکرد حسین‌نژاد در شروع کارش در لیگ برتر روسیه، بدون شک نگاه‌ها را بیشتر از همیشه به سمت او خواهد برد و احتمالا این ستاره ایرانی در بازی آینده دینامو به ترکیب هم برسد


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره