نماد آخرین خبر

بازگشت نظرمحمدی به لیگ یک با کرمانشاه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازگشت نظرمحمدی به لیگ یک با کرمانشاه!

ورزش 3/چندی پیش بود که باشگاه بعثت کرمانشاه سرانجام پس از چند سال تلاش برای حضور در لیگ دسته اول موفق شد با خرید امتیاز تیم دسته اولی کویر مقوا تهران حضور خود را در رقابت‌های این لیگ قطعی کند.
پس از نهایی شدن خرید امتیاز کویر مقوا که سال گذشته به لیگ دسته اول صعود کرد، مدیران باشگاه گزینه‌های مختلفی را برای هدایت تیم زیر نظر گرفتند و درنهایت به این نتیجه رسیدند که علی نظرمحمدی را برای این مسئولیت انتخا کنند. 
نظرمحمدی که پیش‌تر در مقطعی در بعث کرمانشاه حضور داشت و سپس مسئولیت حفظ داماش گیلان را در لیگ دسته اول عهده‌دار شد، حالا این فرصت را دارد تا با نماینده‌ای از استان کرمانشاه یک تلاش دیگر را برای رسیدن به لیگ برتر آغاز کند.

نظرمحمدی این روزها در تلاش برای انتخاب نفرات نهایی تیم خود است و به شدت درگیر مذاکره با بازیکنان و مهیا کردن شرایط برگزاری تمرینات است.
رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشورمان از ۱۷ شهریور ماه آغاز می‌شود و بنا به اعلام مسؤلین باشگاه بعثت تمرینات این تیم برای حضور پُر قدرت در لیگ آزادگان در تهران پیگیری خواهد شد.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه سال ۱۳۹۱ برای اولین بار پس از قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانی استان به لیگ دسته سوم فوتبال راه پیدا کرد و یک سال بعد توانست با کسب عنوان سومی در این لیگ به لیگ دسته دوم راه پیدا کند. آنها حالا با خرید امتیاز کویر مقوا آرزوهای بزرگی در سر دارند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره