نماد آخرین خبر

وینگر سپاهان شاگرد جدید گل‌محمدی شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وینگر سپاهان شاگرد جدید گل‌محمدی شد

ورزش 3/ علی اصغر اعرابی که در فصل منجر به صعود شمس آذر قزوین به لیگ برتر نقش مهمی در موفقیت این تیم داشت، فصل قبل و در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر، یکی از ستاره های تیم سعید دقیقی بود و در همان نیم فصل نخست موفق به زدن 2 گل شد و چهار پاس گل نیز داد.
درخشش اعرابی سبب شد تا ژوزه مورایس خواستار جذب این بازیکن شود و اعرابی راهی سپاهان شد اما چندان به کار گرفته نشد و بجز هفته پایانی و دیدار برابر تیم سابقش یعنی شمس آذر، تأثیری در گل های تیمش نداشت و برابر قزوینی ها هم یک گل زد و هم 2 پاس گل داد.
حالا این بازیکن راهی دیگر تیم صنعتی فوتبال کشور شده است. با اعلام رسمی باشگاه فولاد، با درخواست یحیی گل محمدی و پس از برگزاری جلسه مشترک با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، قرارداد علی اصغر اعرابی به مدت یک فصل امضا شد تا این هافبک سرعتی با پیراهن فولاد در رقابت های لیگ برتر حاضر باشد.

باشگاه فولاد درباره ویژگی های این بازیکن نوشته است: اعرابی که از دو پای چپ و راست خود به خوبی بهره می برد با درخشش در  شمس آذر به یکی از پدیده های لیگ بدل شده بود. او نیم فصل دوم مورد توجه سپاهانی ها قرار گرفت و در این تیم به کار خود ادامه داد.  
شایان ذکر است، قرارداد بازیکن نامبرده با فولاد خوزستان روز دوشنبه امضا شده بود و امروز با انجام شدن مراحل اداری به صورت رسمی رسانه ای شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره