نماد آخرین خبر

پیام ستاره سیتی به رقبا؛ به شما فکر نمی‌کنیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام ستاره سیتی به رقبا؛ به شما فکر نمی‌کنیم

ورزش 3/رودری پیش بینی می‌کند که آرسنال و لیورپول امسال هم رقیب سرسخت آن‌ها در مسیر کسب عنوان قهرمانی هستند چون تیم پپ گواردیولا قصد دارد برای  پنجمین فصل متوالی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.
رودری با اصرار به اینکه آن‌ها تشنه تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر هستند، پیامی جدی را به بزرگترین رقبای منچسترسیتی رساند.
رودری درباره وضعیتی سیتی در فصل جدید لیگ برتر گفت:"تشنگی زیاد برای قهرمانی در هر فصل و تکرار آن در فصل بعدی شخصیت اصلی تیم ماست. هرگز نمی‌دانیم در پایان چه می‌شود اما آرسنال نشان داده که تا بهترین حد پیش رفته و ما باید به خودمان فشار بیاوریم.

از قبل لیورپول بود و حالا آرسنال رقیب است. شما هرگز نمی‌دانید اما به نظر می‌رسد این دو تیم دوباره با ما مبارزه خواهند کرد. اما نمی‌خواهیم روی آنها تمرکز کنیم، بلکه می‌خواهیم روی خودمان تمرکز کنیم و حتی بهتر از فصل گذشته کار کنیم."
منچسترسیتی فصل جدید لیگ برتر را با شکست یکی از تیم‌های مطرح آغاز کرد. شاگردان پپ در بازی مقابل چلسی با نتیجه 2-0 با گل‌های ارالینگ هالند و متئو کواچیچ برنده شدند.

سیتی در حال حاضر یک جام در شروع فصل به دست آورده و انگیزه زیادی برای قهرمانی‌های دیگر دارد. آبی‌های شهر منچستر در سوپرجام انگلیس منچستریونایتد را شکست دادند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره