نماد آخرین خبر

اسم پوگبا را می‌شنوم، اعصابم به‌هم می‌ریزد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسم پوگبا را می‌شنوم، اعصابم به‌هم می‌ریزد!

ورزش 3/شرایط پل پوگبا ستاره فرانسوی سابق یوونتوس و تیم ملی فرانسه که به علت مثبت شدن تست دوپینگش در محرومیت طولانی به سر می‌برد، موجب ناراحتی شدید هموطنش یعنی میشل پلاتینی اسطوره سابق یوونتوس شده است. به طوری‌ که او در انتهای صحبت‌هایش با خبرگزاری "ایتالیا فوتبال" که در مورد شرایط تیم یوونتوس مطرح شده است، واکنش جالبی به شرایط پوگبا نشان می‌دهد.
رییس سابق یوفا در خصوص عمکلرد‌ این تیم در بازی نخست، سبک مربیگری تیاگو موتا و همچنین ظهور ستاره های درخشان در ترکیب یوونتوس در نخستین بازی فصل صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.
پلاتینی صحبت هایش را در مورد برتری ۳-۰ یوونتوس مقابل کومو در بازی نخست آغاز کرد:" عملکرد تیم در این بازی فوق العاده بود. ترکیب یوونتوس کاملا دگرگون شده و بازیکنان جوان خوبی به تیم اضافه شده اند. این بازیکنان می‌توانند خیال هواداران یوونتوس را تا چند سال راحت کنند.

پلاتینی در خصوص کنان یلدیز ستاره جوان یوونتوس اضافه کرد:" ئیلدیز واقعا بازیکن خوبی است و علاوه بر بحث فنی،‌ از نظر اخلاقی نیز کاملا مناسب یوونتوس است.  به اعتقاد من، شکل بازی او ترکیبی از لیونل مسی، زین الدین زیدان و جود بلینگام است.
پلاتینی درخصوص توانایی های تیاگو موتا نیز گفت؛"من کاملا به او و کارش ایمان دارم. موتا در زمان بازی هم فوتبالیست بسیار باهوشی بود و البته میل به حمل داشت. او بهترین گزینه ممکن برای جانشینی ماسیمیلیانو آلگری بود. چهار سال از آخرین قهرمانی ما در سری آ گذشته و بنظرم موتا همان کسی است که می‌تواند این تیم را دوباره به قهرمانی برساند. بنظرم یوونتوس وقتی دید توانایی رقابت مالی با تیم هایی مثل رئال مادرید، پاری‌سن ژرمن و منچسترسیتی را ندارد، بهترین تصمیم را برای به خدمت گرفتن بازیکنان جوان گرفت."

پلاتینی‌ در خصوص هموطنش پل پوگبا که دوران محرومیت چهار ساله بخاطر مثبت شدن دوپینگش را سپری‌ می‌کند نیز گفت:"وقتی اسم او را می‌شنوم، اعصابم به هم می‌ریزد. او واقعا استعداد بزرگی بود و دلم می‌سوزد وقتی می‌بینم سرنوشتش اینگونه رقم خورد."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره