نماد آخرین خبر

پیراهن ویژه بایرن؛ موزه‌ای از تاریخ باشگاه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیراهن ویژه بایرن؛ موزه‌ای از تاریخ باشگاه!

ورزش 3/ جزئیات پیراهن ویژه ۱۲۵ سالگی بایرن مونیخ مشخص شده است.
باشگاه بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۵، ۱۲۵ سالگی خود را جشن خواهد گرفت و به همین مناسبت، پیراهن ویژه‌ای توسط آدیداس طراحی شده است. این لباس با ترکیب رنگ‌های قرمز و طلایی، به تاریخچه پرافتخار باشگاه و سه ورزشگاه اصلی که بایرن در آن‌ها بازی کرده است، ادای احترام می‌کند. این ورزشگاه‌ها شامل گرونوالدر استادیوم (۱۹۱۱-۱۹۷۲)، المپیا استادیوم (۱۹۷۲-۲۰۰۵) و آلیانز آرنا (۲۰۰۵-تاکنون) هستند.
پیراهن ۱۲۵ سالگی بایرن مونیخ دارای جزئیات طلایی و یک نشان ویژه با تاج گل است. بر روی سینه چپ لباس، یک نشان با جزئیات تاج گل قرار دارد و احتمالاً لوگوی سه برگ آدیداس نیز در آن استفاده خواهد شد


این پیراهن همچنین شامل طراحی‌هایی الهام گرفته از منشور تأسیس باشگاه خواهد بود، هرچند هنوز جزئیات دقیقی در این باره منتشر نشده است. بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۰ نیز پیراهن ۱۲۰ سالگی خود را منتشر کرد، اما در سال ۲۰۰۰ لباس ۱۰۰ سالگی نداشت و در فصل ۰۱-۲۰۰۰ که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، از یک پیراهن کلاسیک استفاده کرد.
این لباس ویژه قرار است اوایل سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود و هواداران بایرن مونیخ می‌توانند منتظر یک طراحی منحصر به فرد و تاریخی باشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره