نماد آخرین خبر

لخ پوزنان در مورد قلی‎‌زاده تصمیم گرفت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لخ پوزنان در مورد قلی‎‌زاده تصمیم گرفت!

ورزش 3/خبرنگار لهستانی می گوید که باشگاه لخ پوزنان با جدایی علی قلی زاده و پیوستن او به پرسپولیس مخالفت کرده است.
 جذب علی قلی زاده، هدف بزرگ بازار تابستانی پرسپولیس بود. ستاره ملی پوش باشگاه لخ پوزنان که از زمان حضور در لهستان شرایط خوبی را تجربه نکرد و به دلیل مصدومیت طولانی مدت نیز از میادین به دور بود، با پیشنهاد جدی سرخ پوشان روبرو شده بود.
در شرایطی که اخبار متعددی از روند مذاکرات پرسپولیس با قلی زاده و لخ پوزنان منتشر شده بود و حتی پالس های مثبتی از احتمال سرخ پوش شدن این بازیکن نیز به گوش می رسید، اما اکنون یکی از خبرنگاران مطرح لهستانی آپدیت جدیدی را از وضعیت این بازیکن منتشر کرده که به مذاق سرخ ها خوش نمی آید.
داوید دوبراسز، مجری و خبرنگار لهستانی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، مدعی شده که سرمربی لخ پوزنان در برنامه های خود روی قلی زاده حساب کرده و خود این بازیکن نیز تمایل دارد تا در لهستان بماند
دوبراسز این خبر را به صورت مفصل در وب سایت meczyki نوشته است که در زیر می خوانیم:
علی قلی‌زاده اخیراً مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. حتی پیشنهاد مالی قابل‌توجهی به باشگاه لخ پوزنان ارسال شد، اما طبق اخباری که به دست ما رسیده، این باشگاه قصد فروش گران‌ترین بازیکن لیگ لهستان را ندارد.
علی قلی‌زاده در سال ۲۰۲۳ به لخ پیوست و این باشگاه حدود دو میلیون یورو برای خرید این وینگر پرداخت کرد. با این حال، دوران حضور او در این تیم تاکنون با ناامیدی همراه بوده است.
این بازیکن ۲۸ ساله تاکنون تنها در ۱۷ بازی به میدان رفته و اولین عملکرد قابل‌توجه او تا ماه اوت ۲۰۲۴ به تعویق افتاد، زمانی که او در بازی مقابل زاگلمبیه لوبین یک پاس گل داد که با پیروزی ۱-۰ لخ پوزنان همراه شد.
کمی بعد از آن، پیشنهاد ۱.۵ میلیون یورویی از سوی باشگاه پرسپولیس، به لخ پوزنان رسید، اما این انتقال نهایی نخواهد شد.
بر اساس اطلاعات ما، باشگاه لخ قصد ندارد این بازیکن ۲۸ ساله را بفروشد و او حداقل تا پایان نیم‌فصل در تیم خواهد ماند. نیلز فردریکسن، سرمربی تیم، نیز به ادامه همکاری با این بازیکن علاقه‌مند است. ضمن اینکه خود بازیکن نیز از حضور در لخ پوزنان رضایت دارد. 


نکته مهم این است که تصمیم مربوط به قلی‌زاده برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه لخ پوزنان را تغییر نمی‌دهد. این باشگاه همچنان به دنبال جذب دو بازیکن جدید است و بر اساس اطلاعات ما، یکی از آنها ممکن است پاتریک والمارک از فاینورد باشد، اگرچه هنوز راه زیادی تا نهایی شدن این انتقال باقی مانده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره