نماد آخرین خبر

فابرگاس تیم منتخب جهان تشکیل می‌دهد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فابرگاس تیم منتخب جهان تشکیل می‌دهد!

ورزش 3/ سرخی روبرتو، کایپتان سابق بارسلونا، با کومو به توافق رسیده و فردا در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت می‌کند.
  اوایل این ماه، بارسلونا جدایی سرخی روبرتو را تایید کرد. این بازیکن 32 ساله قراردادش را در 30 ژوئن به پایان می‌رساند، اما به دلیل تلاش‌های باشگاه برای تمدید قرارداد کاپیتان سابق خود که در نهایت به دلایل مالی شکست خورد، تا هفته‌ها بعد جدایی او رسمی نشد.
روبرتو از زمان جدایی از بارسلونا در حال ارزیابی گزینه‌های خود بوده و ترجیح او پیوستن به یک باشگاه لیگ برتری بود، اما پیسنهاد مناسبی به دست او نرسید. در عوض، او با چهره‌ای آشنا در ایتالیا همراه خواهد شد.
طبق گفته اسکای ایتالیا، روبرتو قرار است به تیم تازه وارد سری A یعنی کومو بپیوندد. امضای قراردادی یکساله بین دو طرف به توافق رسیده و جزئیات نهایی در حال حاضر در حال مذاکره است.
بر همین اساس او به ایتالیا سفر می‌کند و فردا قرار است در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کند. به غیر از او کومو موفق شده نیکو پاز را از رئال مادرید جذب کند و همچنین به خرید ماکس پرونه هم نزدیک شده است


با این قرارداد، روبرتو دوباره با سسک فابرگاس که سرمربی کومو است، متحد خواهد شد. این دو از سال 2011 تا 2014 در بارسلونا با هم بازی کردند و اکنون تلاش خواهند کرد تا این تیم را در سری A حفظ کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره