نماد آخرین خبر

پیام تراشتگن به نویر: تا ابد اسطوره مایی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام تراشتگن به نویر: تا ابد اسطوره مایی!

ورزش 3/مارک آندره تراشتگن در پیامی به خداحافظی مانوئل نویر از تیم ملی آلمان واکنش نشان داد.
 مانوئل نویر، دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی آلمان، اعلام کرد که از بازی‌های ملی بازنشسته می‌شود. او پس از ۱۵ سال و ۱۲۴ بازی برای تیم ملی آلمان، تصمیم به خداحافظی گرفت. نویر که در سال ۲۰۰۹ اولین بازی خود را برای آلمان انجام داد، در سال ۲۰۱۴ با این تیم قهرمان جام جهانی شد.
نویر در بیانیه‌ای گفت:«من از نظر جسمی بسیار خوب هستم و وسوسه شده بودم که در جام جهانی ۲۰۲۶ شرکت کنم، اما پس از مشورت با خانواده و دوستانم، تصمیم گرفتم که اکنون زمان مناسبی برای بازنشستگی است و می‌خواهم به طور کامل بر روی باشگاه بایرن مونیخ تمرکز کنم.»
این تصمیم نویر می‌تواند راه را برای مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، باز کند تا به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی آلمان جایگزین او شود. تراشتگن در واکنش به این خبر، به نویر پیامی فرستاد و او را یک قهرمان و اسطوره در تاریخ فوتبال آلمان نامید
او در استوری اینستاگرامش نوشت:«بابت دوران حرفه‌ایت در تیم ملی آلمان به تو تبریک می‌گویم‌. تو برای همیشه یک قهرمان و اسطوره در تاریخ آلمان خواهی بود.»


نویر در طول دوران حرفه‌ای خود، ۱۹ بازی در جام جهانی و ۲۰ بازی در مسابقات یورو انجام داد و در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ به عنوان بهترین بازیکن فوتبال آلمان انتخاب شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره