نماد آخرین خبر

اعتراض دسته جمعی پرسپولیسی‌ها به پنالتی و VAR

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعتراض دسته جمعی پرسپولیسی‌ها به پنالتی و VAR

ورزش 3/در آخرین دقایق وقت‌های تلف شده بازی تراکتور – پرسپولیس  داور مسابقه  با اعلام ضربه ایستگاهی پرسپولیس را صاحب موقعیت مهمی کرد.
بعد از اعلام خطا روی عیسی آل‌کثیر مهاجم شماره 10 پرسپولیس بدون اینکه رقیبی برای نواختن ضربه ایستگاهی داشته باشد، پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش را به سمت دروازه حریف نواخت اما توپ به دیوار دفاعی خورد و بلاک شد.
داور لحظاتی بعد از این ضربه سوت پایان بازی را به صدا درآورد اما بازیکنان پرسپولیس به صورت دسته جمعی به طرف وحید کاظمی داور مسابقه رفتند و از او تقاضا داشتند که از کمک‌داور یدئویی برای چک کردن این صحنه کمک بگیرد.
بازیکنان پرسپولیس و در راس آنها آل‌کثیر اعتقاد داشتند بعد از نواخته شدن ضربه ایستگاهی توپ به دستان یکی از بازیکنان تراکتور برخورد کرده و با اشاره به اینکه دست آن بازیکن باز بوده می‌گفتند این صحنه پتانسیل پنالتی و چک شدن این صحنه توسط VAR را دارد.
با این وجود کاظمی در مقابل اعتراض بازیکنان پرسپولیس با حرکت دست نشان می‌داد سوت پایان بازی را زده و نیمه اول تمام شده است.
با وجود اعتراض ادامه دار پرسپولیسی‌ها که دور کاظمی حلقه زده بودند، در نهایت نیمه نخست بدون اینکه  VAR دخالتی در بازی داشته باشد به پایان رسید


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره