نماد آخرین خبر

نادری: از نتیجه ناراحتیم و باید این بازی را می‌بردیم

منبع
فارس
بروزرسانی
نادری: از نتیجه ناراحتیم و باید این بازی را می‌بردیم

فارس/بازیکن تراکتور گفت: از قدیم گفتند تیمی که گل نزند، گل می‌خورد.

محمد نادری، بازیکن تراکتور پس از پایان بازی این تیم مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد پبش از هر چیز از هواداران تشکر کنم که چند ساعت قبل از بازی آمدند و ورزشگاه را پر کردند. از نتیجه ناراحتیم و باید این بازی را می بردیم. تا دقایق آخر جلو بودیم و فرصت داشتیم تا بازی را ببریم.

وی افزود: از قدیم گفتند تیمی که گل نزند گل می خورد. ما موقعیت های زیادی را گل نکردیم ولی بعد از دریافت گل هم مستحق گل زدن بودیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. خوشحالم که فوتبال خوشگلی بازی کردیم و از هوادارانمان هم تشکر می کنم.

نادری ادامه داد: چند بازیکن خارجی ما که این فصل به تیم آمدند حین تمرین کردن به  این موضوع اشاره کردند که چنین جوی را ندیده بودند.

وی گفت: الان نباید درباره قهرمانی صحبت کرد. خوب بازی کردیم. ما باید به فکر هفته بعد باشیم تا بتوانیم سه امتیاز کسب کنیم. 

بازیکن تراکتور درباره عملکرد تراکتور در نقل و انتقالات گفت: چند بازیکن باتجربه و ملی پوش به ما اضافه شدند. امیدوارم روز به روز بهتر شویم. تمام تلاشمان را می کنیم و امیدوارم به چیزی که می خواهیم برسیم همانطور که امروز نشان دادین تیم مستحقی هستیم. امیدوارم تماشاگران  هم مثل امروز به ک‎مکمان بیایند و ما را حمایت کنند.

نادری درباره صحنه ای که موجب مصدومیتش شد گفت: احساس می کنم لگنم جابجا شد. الان هم کادر پزشکی نگاه می کردند یک جابجایی بود ولی چون دقایق آخر بود سریع بلند شدم. صد درصد به امید خدا به بازی بعد خواهم رسید.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره