نماد آخرین خبر

مظفری‌زاده: باید از بازی با پرسپولیس درس بگیریم

منبع
فارس
بروزرسانی
مظفری‌زاده: باید از بازی با پرسپولیس درس بگیریم

فارس/سرپرست باشگاه تراکتور گفت: باید از بازی با پرسپولیس درس بگیریم و دیگر به این شکل امتیاز از دست ندهیم.

 سعید مظفری‌زاده درمورد تساوی یک_ یک دیدار تراکتور و پرسپولیس، اظهار داشت: بچه‌های ما بازی خیلی خوبی ارائه دادند. موقعیت‌های زیادی خلق کردند و به حریف هم فرصت ندادند اما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و متاسفانه پیروزی را از دست دادیم.

وی افزود: در شروع فصل هستیم و امیدوارم بازی‌های خوب بچه‌ها تداوم داشته باشد. از بازی‌های اینچنینی هم درس بگیرند تا دیگر امتیاز از دست ندهیم و مسیر خود را با قدرت پیش برویم.

سرپرست باشگاه تراکتور درمورد اینکه هواداران این تیم خواستار جذب یک مهاجم تمام کننده هستند، پاسخ داد: حقیقت این است که خرید یک مهاجم را پیش‌بینی کرده‌ایم. مهاجمان زیادی را هم دیده‌ایم. حتی در هفته گذشته تصور کردیم مذاکرات‌مان با مهاجم مدنظر به نتیجه می‌رسد و مقابل پرسپولیس از او استفاده می‌کنیم. همه کارها را کردیم و حتی بلیت هواپیما تهیه شده بود اما متاسفانه در آخرین لحظه از حضور در تراکتور انصراف داد. چند روزی را به این شکل از دست دادیم‌ زیرا مذاکرات‌مان قطعی شده بود. بلافاصله نفرات دیگری را برررسی و با آنها صحبت کردیم. 

مظفری‌زاده افزود: نمی‌خواهیم بازیکنی را بگیریم که نتواند به ما کمک کند. بلکه باید برای ما موثر باشد و با دقت انتخاب کنیم.

وی درمورد مخالفت رضا درویش با افزایش سقف بودجه برخلاف نظر مدیران سایر باشگاه‌های حاضر در آسیا، تصریح کرد: به نظر همه عزیزان احترام می‌گذاریم اما چهار تیمی که در آسیا هستند، حریفان خیلی سخت با بازیکنان خیلی خوب دارند و برای رقابت پایاپای نیاز به این دارند تیم‌های خوب و قدرتمند را روانه مسابقات کنند. این امر نیز مستلزم است بازیکنان باکیفیت‌تر با مخالف بالاتر جذب کنند.

سرپرست تراکتور تصریح کرد: در مورد بازی‌های داخلی نیز فدراسیون قانونی را گذاشته که ۲ بازیکن ذخیره را به نفرات زیر ۲۱ سال اختصاص داده است‌. با مدیران سایر تیم‌ها که صحبت می‌کنیم نسبت به این موضوع ناراضی هستند. بازیکنان زیادی به این شکل بیرون می‌مانند. می‌توانستند مثل کشورهای صاحب فوتبال، سهمیه نفرات روی نیمکت را اضافه کرده و بگویند ۲ نفر زیر ۲۱ سال باشد. امیدوارم فدراسیون در این قانون تجدیدنظر کند زیرا خواسته همه باشگاه‌ها است و نفرات شایسته فرصت بازی را از دست می‌دهند‌. واقعا برای مربی قابل پیش‌بینی نیست که کدام بازیکن آسیب می‌بیند و در کدام نقطه نیاز به تقویت دارد. به همین دلیل مجبور است ۲ بازیکن اصلی خود را بیرون بگذارد و این موضوع به تیم ضربه می‌زند.

مظفری‌زاده درمورد اینکه آیا درمورد زیر ۲۵ سال بودن امیرحسین حسین‌زاده استعلام گرفته‌اند، گفت: او بازیکن زیر ۲۵ سال ما است. همکاران ما که کارهای ثبت قرارداد را انجام می‌دهند این موضوع را پیگیری کرده و مشخص شد امیرحسین مشکلی ندارد‌. 
وی درخصوص عملکرد تیم داوری با استفاده از VAR و اینکه آیا این سیستم همچنان در تبریز می‌ماند، عنوان کرد: این دستگاه را به دلیل نیامدن تمام دستگاه‌ها به کشور در ایران نگه نمی‌دارند و آن را جا به جا می‌کنند. به هرحال باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که پس از مدت‌ها ورود VAR را استارت زد. امیدوارم شرایط به شکلی فراهم شود که در همه باز‌ی‌ها استفاده کنند. هم برای تیم‌ها خوب است و هم فشار زیادی را از روی داوران برمی‌دارد. امروز هم وحید کاظمی و همکارانش بسیار خوب قضاوت کردند. بودن VAR این حسن را دارد که ضریب خطا را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد.

سرپرست باشگاه تراکتور درمورد اینکه امروز برای اولین بار در این جایگاه به ورزشگاه یادگار امام تبریز آمد، توضیح داد: حس واقعا متفاوتی بود. دوست داشتم حس هواداران از نزدیک لمس کنم و نشستن کنار آنها حس بسیار خوشایندی بود. دوست داشتم این حس را با برد تمام کنم که نشد. هرچند بازی خوب بچه‌ها هواداران را سرشوق آورده بود. هواداران که همیشه پشتیبان ما هستند، حتی با اینکه تیم برد را با تساوی عوض کرد اما ترا‌کتور را تشویق کردند. اطمینان دارم بازیکنان نیز جواب اعتمادشان را می‌دهند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره