نماد آخرین خبر

خداحافظی نویر به سود بایرن

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خداحافظی نویر به سود بایرن

ورزش 3/بایرن مونیخ امیدوار است که خداحافظی مانوئل نویر از تیم ملی آلمان باعث ادامه حضور او در این تیم پس از سال ۲۰۲۵ باشد.
نویر یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ تیم ملی آلمان به حساب می‌آید که موفقیت‌های بسیاری را در دوران حضورش در چهارچوب دروازه این تیم تجربه کرد اما پس از پایان جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ تصمیم گرفت از فوتبال ملی خداحافظی کند. 
خداحافظی او از تیم ملی کشورش بازخوردهای بسیاری را به همراه داشت و بسیاری از او به عنوان بهترین دروازه‌بان تاریخ این تیم نام بردند که توانسته است جام قهرمانی رقابت‌های جام جهانی را هم با آلمان بالای سر ببرد و حالا قرار است به دورانی پر افتخار و خاطره‌انگیز پایان دهد و تنها در بایرن مونیخ مشغول بازی باشد. 
اما اسکای اسپورت آلمان معتقد است که این اتفاق بسیار به سود بایرن مونیخ خواهد بود. این ستاره آلمانی حالا این فرصت را دارد که تمرکزش را به‌صورت کامل روی این تیم قرار دهد و این احتمال وجود دارد که پس از سال ۲۰۲۵ هم همچنان به حضورش در بایرن ادامه دهد و این اتفاق خوبی برای آنها خواهد بود. 
مدیران بایرن همچنین خوش‌بین هستند که او قراردادش را یک‌بار دیگر با این باشگاه تمدید کند، هرچند در حال حاضر هیچ مذاکره و صحبتی در این باره انجام نشده است. انتظار می‌رود که تصمیم نهایی در این باره در سال آینده میلادی گرفته شود. این تصمیم برای نویر تا حد زیادی بستگی به آمادگی فیزیکی‌اش خواهد داشت اما به احتمال زیاد و با توجه به ترک تیم ملی، او از شرایط لازم برخوردار خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره