نماد آخرین خبر

هجوم به صفحه ستاره یووه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هجوم به صفحه ستاره یووه

ورزش 3/هواداران بارسلونا با هجوم به صفحه فدریکو کیه‌زا از او می‌خواهند که زودتر به این باشگاه بپیوندد.
مدیران بارسلونا همچنان در تلاش هستند تا بتوانند بازیکنان مدنظرشان برای تقویت این تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند تا شرایط بهتری را در اختیار هانسی فلیک قرار دهند که این مربی بتواند عملکرد خوبی را در فصل پیش رو ارائه کند. 
نیکو ویلیامز یکی از اهداف اصلی این باشگاه بود که انتقالش به بارسا منتفی شد و مشکلات مالی باعث شده است که آنها محدودیت‌های بسیاری در انتخاب گزینه داشته باشند، خصوصا که قرارداد دنی اولمو که به این باشگاه ملحق شده هم هنوز به همین دلیل در لالیگا به ثبت نرسیده است و او اجازه بازی ندارد. 
یکی از گزینه‌های جذابی که در روزهای اخیر نامش در کنار نام بارسا مطرح شده، کیه‌زا است که دیگر جایی در یوونتوس ندارد و باید هرچه زودتر این باشگاه را ترک کند. تیاگو موتا این ستاره ایتالیایی را کنار گذاشت و یووه هم به او اعلام کرد که باید در همین پنجره تابستانی جدا شود و شاید بارسا بهترین گزینه برای او باشد. 

هرچند هنوز مشخص نیست که شرایط برای حضور او در این باشگاه به چه شکل خواهد بود اما هواداران بارسا با هجوم به صفحه رسمی کیه‌زا در شبکه اجتماعی اینستاگرام از او می‌خواهند که زودتر به این تیم اضافه شود و مشخص است که علاقه زیادی به این بازیکن دارند و امیدوار هستند که حضور او به بهبود شرایط تیم محبوب‌شان کمک کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره