نماد آخرین خبر

خارجی جنجالی استقلال نیامده مصدوم شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خارجی جنجالی استقلال نیامده مصدوم شد!

ورزش 3/با اعلام جواد نکونام، آلمدین زلیکیچ نمی تواند استقلال را برای بازی امروز همراهی کند.
بدون شک جذب آلمدین زیلیکیچ یکی از جنجالی ترین خریدهای چند سال اخیر استقلال بوده است. بازیکنی که با تصمیم هلدینگ خلیج فارس و بدون اطلاع و هماهنگی با مدیریت باشگاه و جواد نکونام به خدمت گرفته شد.
بارها اخباری در این خصوص منتشر شده که نکونام تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد اما به دلیل برخی مسائل، ناچار به حفظ زیلیکیچ شده است و جالب اینجاست که این بازیکن بدون حتی یک دقیقه بازی برای استقلال، دچار مصدومیت شده است.
جواد نکونام در صحبت های پیش از بازی امروز گفته بود: متاسفانه ما در این بازی هم برخلاف میل باطنی خود، بلانکو را در اختیار نداریم و مهرداد محمدی نیز به دلیل محرومیت و ابوالفضل جلالی و زیلکیچ نیز به دلیل مصدومیت امکان همراهی ما را ندارند. با این وجود ما برای کسب سه امتیاز کامل به میدان خواهیم رفت.
آسیب دیدگی زیلیکیچ در شرایطی رقم خورده که او هم یک سهمیه از بازیکنان خارجی و هم یک سهمیه بزرگسال استقلال را اشغال کرده و اگر در این فصل نتواند در 60 درصد بازی ها یعنی حداقل 18 بازی به میدان برود، آنگاه یک سهمیه خارجی استقلال برای فصل بعد می سوزد.
در حال حاضر، او شانس حضور در دو دیدار را از دست داده و از 28 مسابقه باقی مانده، باید در 18 بازی (بدون محاسبه بازی های جام حذفی) به میدان برود که با توجه به سیاست جواد نکونام در قبال زیلیکیچ، باید دید که این امر اتفاق خواهد افتاد یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره