نماد آخرین خبر

یحیی به فولادی‌ها: استادیوم را پر کنید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یحیی به فولادی‌ها: استادیوم را پر کنید

ورزش 3/سرمربی فولاد در کنفرانس خبری پس از بازی با مس درخواست مهمی از خوزستانی‌ها داشت.
فولادی‌ها که برای صدور مجوز یحیی لحظه‌شماری می‌کردند، روز گذشته با شنیدن خبر نشستن یحیی روی نیمکت تیم‌شان روی ابرها بودند و برای استقبال از او در اولین بازی خانگی برنامه‌ریزی کرده بودند.
قول و قرار فولادی‌ها البته در واقعیت جور دیگری بود؛ استقبال زیر دوهزار نفری و خالی ماندن بخش زیادی از صندلی‌های ورزشگاه زیبای فولاد باعث شد که یحیی در کنفرانس خبری به آن واکنش نشان دهد.
او که تیمش در نبردی سخت با مس یک امتیاز گرفته بود، پس از پایان این بازی گفت: " امروز هم واقعیت این است که خودم انتظار داشتم شاهد استقبال بهتری باشیم. بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا دل این هواداران را شاد کنند و نیاز به حمایت و دلگرمی بیشتری از سوی هوادارانمان داریم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم شاهد استادیوم پرتری باشیم و هم اینکه بتوانیم در زمین خودمان برنده بازی باشیم."
فولاد که با چهار امتیاز تا هفته دوم شروع خوبی در این فصل داشته، حالا با آمدن یحیی و یارگیری خوب بیش از هر زمانی لیاقت بازگشت به روزهای اوج را دارد.
گل‌محمدی که تیمش را برای بازی‌های آینده آماده می‌کند با این تلنگر به هواداران از آنها خواسته که حضورشان را بیشتر کنند تا با تشویق‌های بی‌مثال جنوبی، جوی سنگین برای تیم‌های رقیب بسازند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره