نماد آخرین خبر

ستاره تیم ملی بالاخره تیم پیدا کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره تیم ملی بالاخره تیم پیدا کرد!

ورزش 3/برخی رسانه های سوئدی مدعی شدند که مالمو در آستانه جذب سامان قدوس، بازیکن فصل گذشته برنتفورد است.
با وجود آغاز فصل جدید رقابت های فوتبال در اروپا، اما هنوز وضعیت یکی از لژیونرهای مطرح فوتبال ایران نامشخص است. سامان قدوس که پس از جدایی از برنتفورد بازیکن آزاد است، هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده و همه در انتظار اعلام باشگاه جدید او هستند.
در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره سامان قدوس مطرح شده بود و حتی خبر رسیده بود که برخی از باشگاه های لیگ برتر ایران تمایل دارند تا با این بازیکن وارد مذاکره شوند اما مشخص بود که قدوس اولویت خود را روی حضور در اروپا گذاشته تا به فوتبالش در قاره سبز ادامه دهد.
اما اکنون برخی رسانه های غیررسمی سوئد و خبرنگاران این کشور مدعی هستند که سامان قدوس این روزها در مالمو به سر می برد و برای حفظ آمادگی، تمرینات خود را برگزار می کند. در واقع او به زادگاهش بازگشته تا بتواند فرم خوب خود را برای آغاز یک فصل جدید حفظ کند.
برخی از خبرنگاران مدعی هستند که قدوس در حال مذاکره با باشگاه مالمو، صدرنشین فعلی لیگ این کشور است. تیمی که درگیر مسابقات انتخابی لیگ قهرمانان اروپا است که البته بازی رفت برابر اسپارتاپراگ را در خانه خودش، دو بر صفر باخته و شانس کمی برای صعود به این مسابقات دارد.
با این حال و از آنجایی که لیگ سوئد براساس تقویم یکساله میلادی برگزار می شود، اکنون در هفته نوزدهم خود به سر می برد و مالمو نیز با  امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دوم، در صدر جدول رده بندی به سر می برد.

به هر شکل باید دید که پیوستن سامان قدوس به مالمو قطعی و رسمی خواهد شد و یا اینکه این موضوع تنها در حد یک شایعه بوده است. لازم به ذکر است، اردیبهشت امسال بود که مدیرورزشی مالمو مذاکره با قدوس را تأیید کرده بود ولی از آن زمان تاکنون هنوز این انتقال رسمی نشده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره