نماد آخرین خبر

مربی سابق پرسپولیس: بازی سرخ‌ها نگران کننده است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مربی سابق پرسپولیس: بازی سرخ‌ها نگران کننده است!

ورزش 3/مهدی حسینی‌نسب می‌گوید پرسپولیس ضعف‌های مشهود و نگران‌کننده‌ای دارد که می‌تواند شرایط این تیم را تحت تاثیر قرار بدهد.
اگرچه پرسپولیس در دیدار حساس با تراکتور موفق شد با گل دقایق پایانی از شکست بگریزد و یک امتیاز ارزشمند از تبریز به دست بیاورد اما دوری پرسپولیس از کسب پیروزی در پایان دومین هفته سبب نگرانی‌هایی برای هواداران این تیم شده است.
خوان کارلوس گاریدو که هنوز به شناخت کافی از پرسپولیس در بازی‌های رسمی نرسیده با چند تغییر تیمش را روانه بازی با تراکتور کرد و در بخش زیادی از دقایق مسابقه حرفی برای گفتن مقابل تیم میزبان نداشت و در واقع از حداقل موقعیت خود به گل رسید.
در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس با مهدی حسینی‌نسب که در دوره حمید استیلی مربی سرخ‌ها بوده گفت‌وگو کردیم. حسینی‌نسب که سرمربی پیشین سایپا هم هست، با ابراز نگرانی از وضعیت پرسپولیس گفت: اگر شرایط به همین منوال پیش برود و کادر پرسپولیس نتواند چاره‌ای برای تیم داشته باشد، این تیم به مشکل جدی خواهد خورد‌.
حسینی‌نسب در خصوص اینکه پرسپولیس بازی مالکانه را مقابل تراکتور از دست داده بود، گفت: آن پرسپولیسی که بیشتر زمان بازی‌ها سوار بازی بود، در این دو بازی طراوت و شادابی فصل قبل را نداشت و نتوانست بازی مالکانه گذشته خود را ارائه بدهد و اگر دروازه‌بان آماده‌ای نداشت بازی را واگذار می‌کرد.
این کارشناس فوتبال ادامه داد: طرفداران پرسپولیس انتظار بازی هجومی‌تری را دارند و امیدوارم تیم گاریدو بتواند به هارمونی و شکل هجومی بهتری برسد تا هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.


حسینی‌نسب در مورد فاصله زیاد خطوط پرسپولیس گفت: فاصله خطوطی که مخصوصا در بازی تراکتور مشهود بود برای پرسپولیس مشکل ایجاد کرد و موقعیت‌های زیادی به حریف داد. به نظر من مشکل بدنی و آمادگی جسمانی نیز در این اشتباهات و ناهماهنگی بی‌تاثیر نیست. بازی پرسپولیس نگران کننده است زیرا آنها در درست کردن موقعیت بسیار ضعیف عمل می‌کنند و با دادن فضاهای مناسب به حریفان دروازه خود را در دو بازی اخیر باز شده دیده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره