نماد آخرین خبر

هشدار گواردیولا به گوندوگان: بهترین خودت باش!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هشدار گواردیولا به گوندوگان: بهترین خودت باش!

ورزش 3/پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید ایلکای گوندوگان برای بازنشستگی به این تیم نیامده و از او انتظار دارد بهترین عملکردش را ارائه کند.
منچسترسیتی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس روز شنبه باید به مصاف ایپسویچ تاون برود.
پیش از این بازی حساس سیتی موفق شد یک خرید بزرگ انجام دهد و ایلکای گوندوگان را از بارسلونا جذب کرد تا این بازیکن آلمانی یک سال پس از جدایی، دوباره به این تیم برگردد.
به همین دلیل بخش زیادی از نشست خبری پیش از بازی فردای پپ گواردیولا به سوالاتی درمورد گوندوگان ارتباط داشت.
پپ گواردیولا درباره خرید این بازیکن گفت:"وقتی مربیان می‌گویند هر اتفاقی ممکن است تا پایان پنجره نقل و انتقالات رخ دهد، ایلکای گوندوگان مثالی واضح و واقعی برای آن است. یک غافلگیری کامل و غیرمنتظره اتفاق افتاد و ما او را کاملاً می‌شناسیم. من که شخصاً خیلی خوشحالم اما کادرفنی، بازیکنان منچسترسیتی و همه این احساس را دارند. زمانی که امکان قرارداد مجدد با او مهیا شد، هیچ شکی نداشتیم و از بازگشت او کاملاً خوشحالیم."

نقش گوندوگان؟
البته که او دیگر یک بازیکن جوان نیست. اما دلیل اینکه ما تصمیم گرفتیم از این شانس استفاده کنیم به خاطر سطحی است که او در فصل گذشته بازی کرد. حتی در یورو نیز او واقعاً خیلی خوب بازی کرد. او می‌داند که ما باید چه کار کنیم، او نیازی به تطبیق ندارد. او سیتی را می‌شناسد، او باشگاه را می‌شناسد، او هم تیمی‌هایش را می‌شناسد، و همینطور روشی که ما می‌خواهیم بازی کنیم. پس او فوراً خوب کار می‌کند و به همین دلیل ما این کار را کردیم.
بازگشت گوندوگان به سیتی برای بازنشستگی؟
او به اینجا نیامده تا بازنشسته شود، یا خاطرات خوب را به خاطر بیاورد، حالا وقت آن است که کفش‌هایش را بپوشد و بهترین بازی خودش را بازی کنی!
ساوینیو؟
او اکنون احساس بهتری دارد. فکر نمی‌کنم او کاملاً عالی باشد. اما او بخشی از تمرینات را انجام داد و واقعاً خوب پیشرفت می‌کند. امروز یا فردا خواهیم دید که با او چه کنیم.

رودری؟
او هنوز به صورت کامل با تیم تمرین نمی‌کند و بعید است مقابل ایپسویچ تاون به میدان برود.
خریدهای بیشتر در نقل و انتقالات؟
فکر نمی‌کنم منچسترسیتی در تابستان امسال خرید دیگری داشته باشد، اما ممکن است بسته به فرصت‌های بازار یا مصدومیت‌ها، چیزی تغییر کند.
آیا می‌توانید به دنبال بازگشت رحیم استرلینگ هم باشید؟

او بازیکن چلسی است. بنابراین من فقط برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم اما او مطمئناً بازیکن چلسی است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید