نماد آخرین خبر

ترکیب احتمالی سپاهان با 4 غایب کلیدی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترکیب احتمالی سپاهان با 4 غایب کلیدی

ورزش 3/ژوزه مورایس در غیاب سه بازیکن اصلی تیمش باید به مصاف خیبر خرم آباد برود.
روز دوم هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعاتی دیگر آغاز می شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات امروز تیم فوتبال سپاهان در خرم آباد به مصاف شاگردان رضا مهاجری می رود.
مورایس در این مسابقه سه بازیکن اصلی خود را که مهدی لیموچی، هادی محمدی و استیون انزونزی هستند را در اختیار ندارد و سیاوش یزدانی هم به دلیل مسائل انضباطی همراه تیم به خرم آباد نرفته است.
به احتمال فراوان در این مسابقه بار دیگر پیام نیازمند در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت و یک خط جلوتر از او دانشگر و حزباوی دو مدافع میانی تیم خواهند بود. سمت چپ و راست هم به حردانی و گودرزی سپرده خواهد شد.

در مرکز میان کریمی و دابو دو هافبک دفاعی خواهند بود و یک خط جلوتر از آنها آریا یوسفی بازی خواهد کرد.

درنهایت در روزی که وضعیت مصدومیت آقایی پور نامشخص است و لیموچی هم کارت بازی دریافت نکرده، شانس شکاری، رضایی و محبی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر خواهد بود.
با این وصف می‌توان ترکیب طلایی پوشان را در مصاف با خیبر به شرح زیر تصور کرد: 
پیام نیازمند – حسین گودرزی، امین حزباوی، محمد دانشگر، صالح حردانی، برایان دابو، محمد کریمی ( کاپیتان)، آریا یوسفی، محمدمهدی محبی، رضا شکاری و کاوه رضایی.
البته رضا اسدی و وحدت حنانوف دو بازیکنی هستند که می توانند تعادل بالا را برهم بزنند و سپاهان با تغییراتی جزئی نسبت به ترکیب بالا وارد میدان شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره