نماد آخرین خبر

عصبانیت تارتار سه امتیاز داشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عصبانیت تارتار سه امتیاز داشت

ورزش 3/تیم گل گهر و مهدی تارتار توانستند اولین سه امتیاز فصل را کسب کنند.
گل‌گهر بعد از شکست تلخ در زمین ملوان بندرانزلی که البته تحت تاثیر زمین ناهموار استادیوم سیروس قایقران رقم خورد، این بار موفق شدند با بردی دلچسب را در ورزشگاه خانگی خود برابر استقلال خوزستان کسب کنند.
تارتار که این فصل تغییرات زیادی را در گل گهر ایجاد کرده تا این تیم را به موقعیت قبلی خود بازگرداند، در دیدار با استقلال خوزستان با چهره کاملا جدی و حتی عصبانی تیمش را از کنار زمین هدایت می‌کرد و حتی پیروزی دو گله هم باعث نشد تا او از چهره اخموی خود دست بردارد.
به نظر می‌رسد سرمربی گل گهر بعد از شکستی که مقابل ملوان داشته، مصمم‌تر از همیشه قصد دارد تا تیمش را به روزهای خوب گل گهر برگرداند و حالا اولین سه امتیاز نیز تنها انگیزه او را برای دیدارهای بعدی افزایش داده است.
این سرمربی باتجربه که فصل گذشته ملوان را به بهترین رتبه خود در لیگ برتر رساند، امیدوار است این فصل هم با گل‌گهر در بالای جدول قرار بگیرد و سیرجانی‌ها را به اهدافشان برساند.
نکته جالب اینکه گل گهر در آخرین هفته پیش از فیفادی با نساجی بازی خواهد کرد که هنوز نتوانسته در لیگ به پیروزی برسد و به همین دلیل در دیدار خانگی از انگیزه بالایی برخوردار خواهد بود.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره