نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

امیری رکورد کریم باقری را شکست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
امیری رکورد کریم باقری را شکست

ورزش 3/وحید امیری به نهمین بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس تبدیل شد.
شب گذشته وحید امیری برای دویست و سی و یکمین بار در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت تا به این ترتیب تبدیل به نهمین بازیکن تاریخ این باشگاه شود. او این رکورد را همراه با کریم باقری در اختیار دارد و هفته آینده از کریم باقری نیز عبور خواهد کرد.
نکته جالب اینکه اگر وحید امیری تا پایان فصل 24 بازی دیگر در ترکیب پرسپولیس انجام دهد، از رکورد افشین پیروانی هم عبور خواهد کرد و به ششمین بازیکن باسابقه پرسپولیس بدل خواهد شد. این در حالی است که او حالا در بین بازیکنان هم تیمی تنها امید عالیشاه را بالاتر از خود می‌بیند که 263 بار برای پرسپولیس به میدان رفته است.
وحید امیری از لیگ شانزدهم در ترکیب پرسپولیس حضور دارد و به جز یک فصل که در سوپرلیگ ترکیه به میدان رفت، به صورت مستمر برای تیم پرسپولیس بازی کرده است. او ابتدا به عنوان مهاجم سایه، سپس در قامت هافبک کناری و حالا در پست دفاع چپ نقش آفرینی می‌کند.
امیری 175 بار در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کرده تا پنجمین بازیکن باسابقه سرخپوشان در لیگ حرفه ای هم لقب بگیرد. او تا پایان فصل فرصت این را دارد تا از رکورد 195 بازی سیدجلال حسینی هم عبور کند.
جالب اینکه وحید امیری 36 ساله است و در 13 فروردین سال آینده پای به 37 سالگی خواهد گذاشت تا رکوردی بی تکرار را از خود به ثبت برساند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید