نماد آخرین خبر
  1. مهم
ورزشی

نکونام با دبل «رامین» از شکست گریخت؛ پنالتی‌ها به داد استقلال رسید

منبع
طرفداري
بروزرسانی
نکونام با دبل «رامین» از شکست گریخت؛ پنالتی‌ها به داد استقلال رسید

طرفداری/در هفته دوم لیگ برتر بازی دو تیم استقلال و ملوان در حالی که شاگردان زارع دو بار از حریفشان جلو افتادند با دو پنالتی رامین رضاییان با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.
لحظات حساس:

دقیقه 89: ارسال دیدنی اسلامی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که توپ به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 88:
ضربه سر آرمان رمضانی که روی سانتر بسیار خوب اسلامی زده شد، به شکلی بسیار خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.
استقلال 2 - 2 ملوان (دقیقه 84: رامین رضاییان):
پس از ارسال کرنر ماشاریپوف، آرمین سهرابیان توسط نیما انتظاری در محوطه جریمه سرنگون شد که ناظمی یک پنالتی دیگر به سود آبی ها اعلام کرد. باز هم رضاییان پشت توپ ایستاد و دوباره فرعباسی مسیر توپ را درست تشخیص داد ولی ضربه محکم و تماشایی رضاییان به گل تساوی استقلال تبدیل شد.

دقیقه 74: ارسال کرنر بازیکنان استقلال و ضربه سر رضاییان از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 72:
ارسال کرنر رامین رضاییان به پشت مدافع ملوان برخورد کرد و پیش از ورود توپ به درون دروازه، فرعباسی این ضربه را مهار کرد.
دقیقه 66:
شوت آرش رضاوند به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.
* استقلال 1 - 2 ملوان (دقیقه 62: رضا جعفری):
محمد عمری با حرکتی تند و تیز از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که ضربه او را ابتدا حسینی برگشت داد و در ادامه توپ به رضا جعفری تازه وارد رسید که او به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

دقیقه 50: ارسال آرمین سهرابیان از زمین خودی پیش از خروج از زمین به رامین رضاییان رسید و او با یک ارسال تماشایی دیگر، آرمان رمضانی را صاحب فرصت کرد که ضربه او را فرعباسی مهار کرد.
دقیقه 48:
ارسال رامین رضاییان از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر خطرناک آرمان رمضانی به بیرون رفت. فرعباسی در این صحنه و هنگام خروج از دروازه مرتکب اشتباه شد.
* نیمه دوم آغاز شد.
* نیمه اول با نتیجه استقلال 1 - 1 ملوان به پایان رسید.
دقیقه 45+1:
شوت راه دور امید نورافکن را حسینی در دو مرحله مهار کرد.
دقیقه 42:
کوشکی در سمت چپ از اشتباه مدافع ملوان استفاده کرد و توپ را در محوطه جریمه به ماشاریپوف سپرد که ضربه نرم و بغل پای این بازیکن را فرعباسی مهار کرد.
دقیقه 38:
ارسال کرنر از سمت چپ دورازه استقلال توسط امید نورافکن انجام شد و سید حسین حسینی مانع از آن شد که سانتر نورافکن مستیم به دروازه برود.
دقیقه 37:
ملوان صاحب یک موقعیت خطرناک شد در محوطه جریمه استقلال که با دخالت سیوا و سید حسین حسینی این توپ به کرنر رفت.
دقیقه 34:
روی یک پاس در عمق دیدنی، رمضانی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت که پس از یک سر توپ، ضربه اش را روانه دروازه کرد که شوت خطرناک او با برخورد به پای مدافع ملوان دور شد که البته کمک داور در ادامه این صحنه را آفساید اعلام کرد.
استقلال 1 - 1 ملوان (دقیقه 32: رامین رضاییان):
پاس در عمق رضاوند برای رمضانی با سرنگونی مهاجم استقلال بر اثر خطای سعید کریمی همراه شد و کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. رضاییان پشت توپ ایستاد و ضربه محکم او به گوشه دروازه، علی رغم تشخیص درست فرعباسی و برخورد توپ به دست های این گلر، وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

دقیقه 20: روی ارسال دیدنی و تماشایی رامین رضاییان از سمت راست، توپ در دهانه دروازه با سر آرمان رمضانی سایش کوچکی داشت و توپ به شکل بسیار خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه 10:
حرکت دیدنی ماشاریپوف از سمت چپ و ارسال او به درون محوطه جریمه، به رامین رضاییان رسید که شوت محکم او را فرعباسی در دو مرحله مهار کرد.
دقیقه 9:
ضربه اسلامی پس از برخورد به یکی از مدافعان ملوان به شکل خطرناکی از کنار دروازه به کرنر رفت.
* استقلال 0 – 1 ملوان (دقیقه 7: رضا غندی پور):
اشتباه عجیب رافائل سیلوا و توپی که این بازیکن به حریف تقدیم کرد، منجر به خلق موقعیت برای ملوان شد که غندی پور پس از حضور در محوطه جریمه و یک حرکت بدن تماشایی، سهرابیان را از رجیان بازی خارج کرد و با یک شوت پای چپ، دروازه را باز کرد.

* بازی در ساعت 17:30 آغاز شد.
کارت زرد:
رافائل سیلوا (37)
امیررضا افسرده (57)
میلاد زکی پور (69)

اطلاعات بازی:
هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران
بازی: استقلال - ملوان
تاریخ و ساعت برگزاری: جمعه 2 شهریور ۱۴۰3؛ ساعت ۱۹:30
ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین
داور: کوپال ناظمی
کمک ها: علی اکبر نوری، وحید سیفی و سعاد وفاپیشه
داور VAR: موعود بنیادی فر و محمدحسین زاهدی‌فرد
ترکیب دو تیم:
استقلال:
حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی.

ملوان:
حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی، صادقی، رضا غندی‌پور و محمد عمری.

در حاشیه:
* استقلال به دلیل بازسازی ورزشگاه آزادی و تختی فرصت میزبانی در تهران از دست داد و در قزوین میزبان تیم ملوان بندرانزلی است.
* هواداران استقلال که از نقاط مختلف شهر قزوین و تهران خود را به ورزشگاه رسانده‌اند با سر دادن شعار قهرمانی، جواد نکونام و بازیکنان را تشویق کردند.
* هواداران استقلال  علیه خداداد عزیزی مربی سابق تیم ملی فوتبال شعار سر دادند.
* هواداران خانم علاقه‌مند به تیم استقلال در ضلع شمالی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین حضور دارند.
* نام جواد نکونام در فهرست استقلال به عنوان سرمربی درج نشده با این حال او روی نیمکت حضور داشت.
* محمدحسین مرادمند مدافع استقلال که حضورش در لیست این فصل آبی‌پوشان با ابهام همراه است همراه تیم اما با لباس شخصی وارد ورزشگاه شد.
* هواداران دو تیم استقلال و ملوان پیش از آغاز بازی، دقایقی علیه یکدیگر شعار سر دادند.
* بازیکنان استقلال در میان تشویق هواداران وارد زمین شدند و روزبه چشمی، سید حسین حسینی و رامین رضاییان بیش از سایرین تشویق شد.
* رضا میرزایی بازیکن فصل گذشته استقلال و فعلی ملوان با هم تیمی‌های سابقش، خوش و بش گرمی داشت.
* امید نورافکن و رضا میرزایی بازیکنان ملوان، که سابقه بازی در جمع آبی‌پوشان تهرانی را دارند از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفتند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره