نماد آخرین خبر

فلیک خواب و خوراک بارسایی‌ها را تنظیم می‌کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فلیک خواب و خوراک بارسایی‌ها را تنظیم می‌کند!

ورزش 3/هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، قرار است کنترل بیشتری روی غذا و استراحت بازیکنانش داشته باشد.
نفوذ هانسی فلیک در سطوح مختلف در بارسلونا قابل درک است. یکی از آن‌ها قوانین جدیدی است که در روزهای بازی اجرا می‌شود: تیم دوباره به اردو زدن عادت می‌کند.
این مربی آلمانی از بازیکنانش می‌خواهد که در روزهای بازی زیر نظر او غذا بخورند و همینطور استراحت کنند. فلیک تغذیه و استراحت را بخش اساسی از عملکرد بازیکنانش می‌داند و می‌خواهد روی هر دو جنبه کنترل داشته باشد، مخصوصاً در روزهای مسابقه.
به همین دلیل بارسلونا فردا شنبه قبل از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو تمرین سبکی خواهد داشت. این مسابقه ساعت 19:00 به وقت محلی برگزار می‌شود.

بازیکنان بارسا صبح فردا برای یک جلسه تمرینی سبک در کمپ خوان گامپر احضار شده‌اند و پس از ارائه لیست بازیکنان، در هتلی در نزدیکی اسپاتیفای نوکمپ یکدیگر را ملاقات خواهند کرد.

در آنجا همه بازیکنان با هم غذا می‌خورند، می‌خوابند و سپس برای انجام بازی به ورزشگاه مونتخوئیک خواهند رفت. با این حال، بازیکنان فقط روز مسابقه در اردو خواهند بود و اینطور نیست که یک روز یا دو روز قبل از بازی در اردو باشند.
اعتراض بازیکنان که ترجیح می‌دادند در خانه استراحت کنند، باعث شد که اردوها کوتاه شود. بارسا دو سال است که در ساعات قبل از مسابقات، اردوی سبک به این شکل نداشته است. ژاوی ابتدا قبل از مسابقات کمپ‌های تمرینی برگزار می‌کرد که به مرور زمان بیخیال آن شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره