نماد آخرین خبر

ادعای ستاره بیلبائو که بارسلونا دوست ندارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادعای ستاره بیلبائو که بارسلونا دوست ندارد

ورزش 3/یرای آلوارز، مدافع اتلتیک، رئال مادرید را شانس اول قهرمانی لالیگا و یک پله بالاتر از همه می‌داند.
فصل جدید لالیگا از هفته قبل شروع شد و رئال مادرید در زمین مایورکا متوقف شد ولی بارسا توانست برابر والنسیا پیروز شده و در همین ابتدا دو امتیاز پیش بیفتد.
فردا بارسا در زمین خود میزبان بیلبائو است و یرای آلوارز، مدافع باسکی، در مورد نبرد قهرمانی لالیگا حرف زد. او به موندودپورتیوو گفت: «رئال مادرید با جذب امباپه و حفظ شاکله تیم فصل قبل خود، تیمی غیرقابل توقف به نظر می‌رسد، اما آنها به مایورکا می‌روند و مساوی می‌کنند. آنها خیلی خوب و قدرتمند هستند و تیم بزرگی دارند ولی شکست‌ناپذیر نیستند. با این حال واضح است که رئال شانس اول است و من آنها را یک قدم جلوتر از هر تیمی در لالیگا می‌بینم.»

یرای در مورد رویارویی برابر بارسا گفت: «بازی مقابل بارسا در مونتجوئیک پیچیده خواهد بود. علاوه بر این، با هانسی فلیک، مربی جدید، روش پرس کردن بارسا عوض شده و بازیکنانش را وادار به پرس از بالا می‌کند. ریتم بازی بارسا نیز سریع‌تر شده است. این یک بازی فوق‌العاده سخت خواهد بود، زیرا آنها هنوز کیفیت بالایی دارند. لواندوفسکی به تازگی دو گل به ثمر رسانده و نشان داد که روی فرم است. بارسا جوانان باانگیزه‌ای هم دارد که می‌خواهند خودی نشان دهند. البته ما سلاح‌های خودمان را داریم و سعی می‌کنیم مثل همیشه بازی کنیم و به پیش برویم. امیدوارم بتوانیم پیروز شویم.»
احتمال جو منفی علیه نیکو بعد از منتفی شدن انتقالش به بارسا: «من اینطور فکر نمی‌کنم. فضا مثل همیشه خواهد بود. در نهایت این تصمیم نیکو بود و کسی در آن دخالت نداشت. این یک بازی معمولی خواهد بود.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید